Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

velgen

als velgen een et waarde hebben van 41 wat wil dit zeggen passen ze zo op de omega en staan ze dan verder naar binnen of naar buiten het zijn originele velgen van de vectra opc
 
Klopt wat jacco zegt.

Om in te haken op jou vraag:

ET 41 past prima onder de Omega (spreek uit ervaring)
De 17 inchers hebben ET 39 dus die 2 mm valt eigenlijk niet op.

Alleen zou ik dan een maximale bandenmaar van 235 breed nemen.
Als ik het me goed herinner loopt een 255 met die ET waarde onherroeplijk aan.


Groetjes

Lars
 
ik ben even aan het orienteren ik kan deze velgen kopen voor 200,00 euro met 2 nog goede banden, maar misschien koop ik wel nieuwe banden 2 stuks voor op mijn eigen velgen en ik zit nog te denken
om de velgen van henri de andere executives misschien als ze er nog zijn, ik heb nog even voordat de zomerwielen er weer onder kunnen
 
jacques zei:
ik ben even aan het orienteren ik kan deze velgen kopen voor 200,00 euro met 2 nog goede banden, maar misschien koop ik wel nieuwe banden 2 stuks voor op mijn eigen velgen en ik zit nog te denken
om de velgen van henri de andere executives misschien als ze er nog zijn, ik heb nog even voordat de zomerwielen er weer onder kunnen


mijn velgen sets zijn er nog d:)b de omega is verkocht dus ik ben ook geheel vrij met beide sets
 
Bovenaan