Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

veren B1

yep weet ik wel
maar de kadett C en de manta B hebben ook de zelfde veren, dus dacht ik mss ook zo bij omega,
je vind errm veel veren voor vectra maar niet voor omega, enkel -30mm en dat vind ik de moeite niet
ik zoek -50mm maar nergens te vinden, wel bij de vectra en senator
 
Pas maar op met meer dan 4cm want dan loop je met enige bagage al redelijk vaak aan de grond.

Heb er zelf -4cm onder zitten. Was de eerste en de laatste keer.

Gr Jack
 
Ik denk ook dat -4 cm zo'n beetje het maximum is. Onder mijn B1 zaten dergelijke veren van Eibach en zelfs met die dikke groep A uitlaat er onder ging het over het algemeen prima. Tot mijn verbazing zelfs met een caravan erachter en drie kinderen (nou ja één van 13 en twee van 17) achterin. Alleen wel met een beetje beleid over drempels e.d. Ik zou dus zeker niet verder gaan dan -4 cm.

Groet,

Walter
 
super, thx voor feedback
kan ik daar foto's van bekijken?
ik zelf heb 18" met 225/40/18 en ik zit met een 7!!! CM gat tussen wielboog en band, is niet om aan te zien,
ik ben een die-hard verlaagde rijder, ik heb een opel manta die -10cm hang en een ford capri die -8cm hangt, allen met het gekende sukkelen op drempels, maar dat neem ik er graag bij. nmaar dit zijn geen daily cruizer natuurlijk, de omi wel dus mss toch maar 40mm....

ik had grag eens de afstand gezien tussen band en wielboog bij -30 a 40mm met een 225/40/18?
iemand?
 
Ik rij zelf op origineel 16 inch ziet een stuk beter uit dan standaard maar als het om comfort gaat is wat minder(zal natuurlijk per merk verschillen.)

Gr jack
 
elryblo zei:
super, thx voor feedback
kan ik daar foto's van bekijken?
ik zelf heb 18" met 225/40/18 en ik zit met een 7!!! CM gat tussen wielboog en band, is niet om aan te zien,
ik ben een die-hard verlaagde rijder, ik heb een opel manta die -10cm hang en een ford capri die -8cm hangt, allen met het gekende sukkelen op drempels, maar dat neem ik er graag bij. nmaar dit zijn geen daily cruizer natuurlijk, de omi wel dus mss toch maar 40mm....

ik had grag eens de afstand gezien tussen band en wielboog bij -30 a 40mm met een 225/40/18?
iemand?
Kijk hier maar even. Als je daarna nog vragen hebt dan moet je dat maar even laten weten.

Groet,

Walter
 
OmegaUser zei:
elryblo zei:
super, thx voor feedback
kan ik daar foto's van bekijken?
ik zelf heb 18" met 225/40/18 en ik zit met een 7!!! CM gat tussen wielboog en band, is niet om aan te zien,
ik ben een die-hard verlaagde rijder, ik heb een opel manta die -10cm hang en een ford capri die -8cm hangt, allen met het gekende sukkelen op drempels, maar dat neem ik er graag bij. nmaar dit zijn geen daily cruizer natuurlijk, de omi wel dus mss toch maar 40mm....

ik had grag eens de afstand gezien tussen band en wielboog bij -30 a 40mm met een 225/40/18?
iemand?
Kijk hier maar even. Als je daarna nog vragen hebt dan moet je dat maar even laten weten.

Groet,

Walter


mmmm yes ziet er mooi uit, enkel heb jij een 45 reeks en ik een 40 en dat scheelt twee cm! maar ik denkt toch dat ik voor de 4CM ga, heb jij voor mij een artikelnr van die eibachveren? bij de winkel hier gaan ze maar tot 30mm bij eibach; ik kan wel 40mm bestellen van autostyle maar ken dat merk niet.....
 
Bovenaan