Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

verleden en heden

9HMB2.jpg


m'n "nieuwe" en zijn twee voorgangers
 

yoyo

The UK brothers
Joep jij bent echt een 4 pitter liefhebber he?
Maar het is een mooi rijtje O d:)b mega's
 
Ja allemaal met schuifdak, de eerste draaien met het handje en die andere twee electrisch, ik gebruik het veel en vind het fijner dan een open raam.

Nee geen zes cilinders gehad, is mij altijd verteld dat onderdelen en onderhoud daarvan flink duurder zijn dan van de vierpitters.

Die a1 m'n eerste omega was voor die tijd erg luxe maar zonder stuurbekrachtiging . Veel foto's heb ik er niet van, deze foto is in Schotland gemaakt tijdens een vakantie toen nog met caravan erachter, geen probleem voor de 8 klepper !

Van die rooie heb ik wel veel foto's , digitale tijdperk aangeschaft, maar daar wil ik jullie niet mee lastig vallen want jullie zijn wel wat gewend. Ikzelf vind het nog steeds mijn favoriet met automaat.

Die laatste is een mooie uitvoering maar (helaas) geen automaat . . . . maar weer wel schuifkanteldak.
 
Joep zei:
Mooie Omega hoor. Nog iets van plan qua updates of mods?

nou nee Joep niet echt, er zit al het een en ander standaard op wat ik niet of nauwelijks gebruik.
en als ik er in rij heb ik nog niet het idee gehad dat ik wat mis, of het zou die automaat moeten zijn.

ik weet dat er heeeeel veel te update(n) is en vind dat soms ook wel mooi/zinvol.

parkeersensoren is iets wat ik er wel op zou zetten.

fijn weekend ! :w
 

Joep

Verbannen
De Omega is inderdaad al een ruim optionele auto. Ik bedoelde eigenlijk meer de buitenkant haha! :P

Jij ook! d:)b
 
Bovenaan