Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Verlichting mistlampschakelaars

Hoi mannen

Het viel mij vanochtend op toen ik uit mijn nachtdienst mijn mistlampen voor aan wilde zetten ivm defecte straatverlichting en gladheid, dat ik de 2 schakelaars van de voor en achtermistlampen niet zo gauw kon vinden.
Zitten hier vervangbare lampjes in, van de normale verlichtingschakelaar en regelbare dashboardverlichting werkt alles .

gr Hugo :w
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Jep die kan je vervangen. Toevallig bij mijn schakelaar afgelopen zondag gedaan.

Je moet dan even de hele lichtschakelaar eruit halen. Achterop zit een uitdraaibaar lampje. Die is nu stuk.
 

Andrew

600.000
de originele lampjes geven erg weinig licht in die schakelaar, ik heb er een vergelijkbaar lampje met 1 stapje meer wattage ingezet.

Andrew
 
Bedankt voor de snelle reactie"s zal ze van het weekend wisselen.

gr Hugo

Opel Omega B2 2.6 V6 elegance automaat met Vauxhall grill en 17 inch Executive velgen en ww voorruit, bj Dec 2001
 
Hier Kun je zien hoe je die module het makkelijkst kunt uitbouwen (mocht je het zelf (nog) niet weten).
Halverwege de pagina (naar beneden scrollen dus).
 
Dank je Ruud, dit maakt het een stuk makkelijker, zal morgen ff de lampjes bij de dealer halen.


Opel Omega B2 2.6 V6 elegance automaat met Vauxhall grill en 17 inch Executive velgen en ww voorruit, bj Dec 2001
 
B-Buster zei:
Jep die kan je vervangen. Toevallig bij mijn schakelaar afgelopen zondag gedaan.Toevallig heeft Sjors dat bij mijn schakelaar afgelopen zondag gedaan.

Je moet dan even de hele lichtschakelaar eruit halen. Achterop zit een uitdraaibaar lampje. Die is nu stuk.


Bron vermelding mag best hoor 7(8)7


Speciaal lampje op socket en 1,2 watt.




Groeten,
Sjors
 
Bovenaan