Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

verlichting onder dashboard

zat t portal een beetje door te neuzen ...jeetje wat een info

nou wil t geval dat ik lichtjes onder t dashboard zou willen hebben ,alla niels ? gewoon omdat t kan :P

is er daar ook een how to van ?..
of eentje van te maken .. er zijn vast foto;s van _/-\o_
vrgr roelof
 
De Catera was eerder als Niels _O- daar zit het origineel in.

Ik heb het er 2x bij Niels in gebouwd (MV6 en zijn huidige 3.2), Niels heeft dit later aangevuld (achterin) tevens heb ik het in mijn MV6, en in de Omega van Jacco en Ruud gemaakt.


Je hebt 2 lamphouders nodig (befaamde Opel houders welke in heel veel Opel's geleverd zijn) voor de kofferbak, dashboard kastje enz..

Dan maak je een draadboompje, rood (constant plus) en Grijs (geschakeld vanuit de CV/DWA module)

Op het moment van openen gaat de voetenruimte gedimd mee aan, en gedimd weer uit, en direct uit met het aanzetten van contact.





Groetss,
Sjors
 

Vega

Medewerker
Administrator
Sjors-V6 zei:
Dan maak je een draadboompje, rood (constant plus) en Grijs (geschakeld vanuit de CV/DWA module)

Op het moment van openen gaat de voetenruimte gedimd mee aan, en gedimd weer uit, en direct uit met het aanzetten van contact.

Let wel op de totale stroom de DWA/CV module kan minder stroom leveren dan een CV only module.
 
Juist, ben vergeten te vermelden dat je eigenlijk Insignia lampjes moet bestellen ! deze leveren ze alleen compleet houder + lampje van 3 watt, kosten iets van 3,- p/st.



Groetss,
SJors
 
oeh.. uhmm.. ik weet niet of dat ik er nog een bon van heb ! maar als je bij Eef & Huub bent, dan vind je ze zo hoor ! zitten bij de Insigna in het rechter en linker kickpaneel onderaan de A-Stylen (waar bij ons de DWA/CV module achter zit, en aan de bestuurders zijde de motorkap ontgrendeling)
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
IMG_2078m.jpg


IMG_2082m.jpg
 
je maakt ook zoveel pica's 7(8)7 7(8)7 dat je t wel eens vergeet natuurlijk..


cw/ dwa module ?.. :$ :$ ....naar de binnen verlichting ?...

serie geschakeld ?..

sorry net wat gemist .. :$ :$
 

Vega

Medewerker
Administrator
Dat is volgens mij het zelfde lampje wat in het dashboardkastje en bij de Caravan achter in de hemel zit.
 
zo te zien wel ja waarom zou het van een insignia moeten zijn , waar sluit je eea op aan wat is de cv/ dwa moule
 
jacques zei:
zo te zien wel ja waarom zou het van een insignia moeten zijn , waar sluit je eea op aan wat is de cv/ dwa moule


Omdat de 3Watt lampkes niet los verkrijgbaar zijn ! maar alleen tesamen met houder ;)
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Dat, en de prijs voor een houder + lampje is niet zodanig dat je moeite zou gaan doen die dingen los te vinden.
 
Vega zei:
Sjors-V6 zei:
Omdat de 3Watt lampkes niet los verkrijgbaar zijn ! maar alleen tesamen met houder ;)

Handig als de lampjes kapot gaan.


Wat Jacco al zegt, om de prijs hoef je het niet te laten ;)


Kwam er ook zo achter, ik wilde losse 3 watt lampjes hebben voor Jacco, hmm zijn er niet.. doet check @ EPC Insignia.. hmm alleen compleet ! whut ?! kosta ? 4€ ofzo.. dus dat is prima te doen :)
 
[offtopic]@ jacques;
cv = Centrale Vergrendeling
dwa = DiebstahlWarnAnlage (oftewel, de alarminstallatie)[/offtopic]
 
Bovenaan