Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

verschil buitenspiegel B1/B2

Zit er verschil tussen 1999 B1en 2001 B2 buitenspiegels?In verband met emuk caravan spiegels wil ik dat graag weten.Ik heb nu caravanspiegels op m,n spatborden zitten dat werk ook goed.Alleen 1 nadeel je kan onder het rijden niet je spiegel stellen.Dud vandaar deze vraag.
Mvg Henk
 

Andrew

600.000
Boes zei:
Vega zei:
Ja spiegels zijn verschillend.
Dus spiegels voor een 1999 omi passen niet op die van mij?ivm andere vorm van de buitenspiegels?

Yep, Emuk is er voor de Omega-B in 2 uitvoeringen, B1 en B2, en niet uitwisselbaar. Ik gebruik al jaren de Emuk-spiegels en ben er zeer tevreden over, zeer stabiel/trillingsvrij en na de- en montage hoef je ze eigenlijk nooit af te stellen, blijft perfect in de juiste stand staan. Alleen begint 1 spiegelglas nu wat aangetast te raken aan de rand. Maar dat is geen probleem, ik heb al eens via marktplaats 1 willekeurige Emuk-spiegel gekocht (glas was door een tegenligger aangetikt en gescheurd), glasdeel is identiek tussen alle versies en dat kan je wel overzetten. Het is de arm die om de spiegel haakt, die is uniek per autoversie.

Andrew
 

Vega

Medewerker
Administrator
Of ze niet passen weet ik niet, weet alleen dat de spiegelvorm van een B2 anders is dan een B1.
 
Bovenaan