Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

versterker uitgang op NCDC 2015

Hallo allemaal

ik vroeg mij af of er ook een versterker uitgang op de NCDC 2015 zit.
omdat ik geen Bose speakers in mijn Omega heb, wil ik graag mijn geluid een upgrade geven, maar ik wil niet graag van de headunit af, omdat ik het dashboard zo, heel erg mooi vind
ik hoop dat jullie mij kunnen helpen
 
Nee, er zit géén versterker-uitgang op de 2015.
Maar je kunt wel een aangepaste versterker kopen natuurlijk (die een high-level input-ingang heeft (dank je Sjors :P)).

Mij lijkt een setje mooie/goeie Bose speakers beter en goedkoper :Y
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Het zit erin of het zit er niet in.

De 2015 kan je om (laten) programmeren met de TECH2 zodat hij de Bose set 'snapt'.

Vervolgens is het een kwestie van een complete set regelen: 2 stukken kabelboom (deel 1 van radio naar kickpaneel rechtsvoor, deel 2 van daar naar de soundprocessor die in de kofferbak komt te hangen), alle speakers (2 per deur, en nog 2 subwoofers voor in de hoedenplank, de tweeters blijven hetzelfde), hoedenplank met gaten voor de eerder genoemde subs, en een soundprocessor + kunststof bak die onder de hoedenplank thuishoort.

Mocht je onder de hoedenplank geen gaten in de carrosserie hebben of willen maken dan kan je er ook voor kiezen die 2 te laten vervallen en 1 subwoofer in je reservewiel te plaatsen. Die kan je dan van een Bose systeem van een Mercedes nemen.

Voor dit soort systemen is het interessant het omegaowners.com forum in de gaten te houden. Daar gaan ze regelmatig weg voor leuke prijzen.
 
Stuur anders eens een PM naar Sjors-V6.
Zoals ie al zei: hij komt regelmatig langs Zeist. Misschien heeft ie eens een vrij momentje om een kijkje te nemen naar jouw Omi en te beoordelen wat je allemaal nodig hebt (maar als het zo is, als Jacco omschrijft, komt ie met zijn omschrijving aardig in de buurt van wat jij nodig hebt).
 
Bovenaan