Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

verwijderen philips systeem b1

hallo,

aangezien ik iets serieuzere audio wil moet eigenlijk het hele philips systeem eruit, is dit makkelijk te doen? en de zonnerollo liefst ook met electra....

gr tony
 
tazz zei:
hallo,

aangezien ik iets serieuzere audio wil moet eigenlijk het hele philips systeem eruit, is dit makkelijk te doen? en de zonnerollo liefst ook met electra....

gr tony


Als je alles er uit wilt halen, ben je nog wel ff bezig dacht ik zo, mits er natuurlijk org een Bose instalatie achter zit met al die kabels :?

Maar is er iets kapot dan/ of ben je het zat ( wat ik bijna niet kan begrijpen ? )

Suc6
 
hoi hoi ik heb idd problemen met het systeem, de woofertjes in de hoedenplank krijgen geen signaal dus denk dat de processor slecht is en ik krijg het systeem niet uit, heb al wat info van sjors maar dit helpt niet.

daar komt bij dat ik 2 composets in de portieren ga bouwen van infinity of emphaser met 1 of 2 subs. :)

tevens is de zonnerollo defect en wil ik die zoizo verwijderen, dan nog even verder kijken waarom het info display niet goed werkt die gaat nu alleen goed aan en uit als ik de rood witte draad achter de radio met massa verbind.

gr tony
 

Vega

Medewerker
Administrator
Het Bose systeem is er goed uit te halen, het is wel wat werk maar goed te doen.

Als je de rollo eruit haalt dan zou je eigenlijk een andere hoedenplank moeten monteren zonder rollo uitsparing of en andere rollo plaatsen.

Display kan om geprogrammeerd worden voor een niet Opel radio, dat houd zoveel in dat die niet meer reageert op het radio aan signaal.
 
René-MV6 zei:
tazz zei:
hallo,

aangezien ik iets serieuzere audio wil moet eigenlijk het hele philips systeem eruit, is dit makkelijk te doen? en de zonnerollo liefst ook met electra....

gr tony


heb vandaag de philips sound proccessor eruit gehaald, alles werkt meteen weer zoals het hoort!! _/-\o_

info display gaat vanzelf uit, als ik het contact uit zet.

heb er een caliber 6 kanaals op gezet waar de philips versterkerzat, alle draadjes los geknipt, klinkt nu wel lekker haha alleen 1 woofertje in de hoedenplank helaas stuk.

had eerst een aperage van 2,4A bij deuren op slot, nu nog 0,3A 8)

gr tony
 
tazz zei:
René-MV6 zei:
tazz zei:
hallo,

aangezien ik iets serieuzere audio wil moet eigenlijk het hele philips systeem eruit, is dit makkelijk te doen? en de zonnerollo liefst ook met electra....

gr tony


heb vandaag de philips sound proccessor eruit gehaald, alles werkt meteen weer zoals het hoort!! _/-\o_

info display gaat vanzelf uit, als ik het contact uit zet.

heb er een caliber 6 kanaals op gezet waar de philips versterkerzat, alle draadjes los geknipt, klinkt nu wel lekker haha alleen 1 woofertje in de hoedenplank helaas stuk.

had eerst een aperage van 2,4A bij deuren op slot, nu nog 0,3A 8)

gr tony
0,3A is nog erg hoog!
 
Oh jij hebt een Philips Soundsysteem ! die hebben de MV6'en gehad van MY96 t/m MY97 en alleen de Limousines !

Zie nu pas dat je uit Nieuw joke City komt, ik werk in Houten, had uit mijn werk altijd even bij je langs willen rijden ! maar je bent er al uit..

Ik ging er vanuit dat er Bose in je Omega zat, vandaar dat mijn tip niet werkte bij jou ;)



Groetss,
Sjors
 
Re: verwijderen philips systeem b1 update storing!

nou ben er nog niet helemaal uit hoor haha , stoomverbruik is nog steeds te hoog, heb ook een dun bruin rood draadje over achter de radio????

en nog iets geks, gister stap ik in pitjes van de elec ramen uit??? daarna weer 2 stil gezet en nu blijft de hele boel weer aan grrrr

volgens mij mis ik een schakelspanninkje??

gr tony
 
Bovenaan