Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Voorstellen Martijn Kortleven

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo allemaal,

Ik ben Martijn Kortleven en ik leef al 36 jaar. Sinds vorige week ben ik lid van dit mooie portal.
Ik rijd in een OMega B2 2,5i V6 Station uit 2000. Daarvoor had ik jaren een B1 met dezelfde motor en daarvoor had ik nog een 2.5TD (één week lang).
Ik heb ook nog een Kadettje uit 1982, een lekker eenvoudig karretje om aan te sleutelen, maar die Omega rijdt het lekkerst natuurlijk. Die gaat ook nog heel lang blijven.
Helaas ben ik een halfjaar geleden achterop iemand gereden. Inmiddels heb ik de bumperbalk en koplampen vervangen, maar de motorkap ligt nog een beetje in de kreukels. Ik ga morgen bij Berry een mooiere halen. Hij is de eerste in Nederland waar ik een motorkap in 'mijn' kleur (Z380) heb gevonden. Op Ebay stonden er wel te koop in Duitsland of Engeland, maar die konden allemaal niet naar Nederland verzonden worden. Nu ga ik morgen 2 uurtjes sturen naar Heerenveen en daar schroef ik dan een vers kapje erop.

Nou, hier laat ik het even bij.

groeten,

Martijn
 

Joep

Verbannen
Welkom Martijn! Goed om te horen dat je een motorkap hebt gevonden in jouw kleur! Dat is die 2 uur sturen wel waard!

Foto's zijn natuurlijk na die verbouwing wel een pré! :P
 
Ja Joep. die foto's komen.
Maarre, zo'n Vauxhall-grilletje als jij hebt, lijkt me ook wel wat. Heb je er niet toevallig nog een liggen?

gr.

Martijn
 

Maurice

OOP Chef de cuisine
Martijn, welkom op 't OOP !!!


:w


p.s. hou 't lekker bij de opel en niet bij die Vauxhall-"island-m(d)onkeys" !!! :P 8)
 
R

Ralph

Gast
welkom en die heb ik nog liggen die vauxhall grille.
stuur maar even een pb.
 

Joep

Verbannen
Martijn zei:
Ja Joep. die foto's komen.
Maarre, zo'n Vauxhall-grilletje als jij hebt, lijkt me ook wel wat. Heb je er niet toevallig nog een liggen?

gr.

Martijn
Je hebt een bericht.
 
IJsblok zei:
Martijn zei:
Hallo allemaal,

Ik ben Martijn Kortleven en ik leef al 36 jaar...
Das dan toch best lang :-)

Welkom op het OOP ;-).

Gr. Paul
Idd Paul... ik kon een glimlach niet onderdrukken _O-

Welkom op het forum, Martijn.
Ik hoop dat je hier lekker lang rond kunt hangen en misschien ons nog eens wat bij kunt brengen, bij vragen e/o problemen.

:w Ruud
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan