Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Voorstellen RTK

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo Omega liefhebbers,

Ik ben Rob van kampen en heb een Omega van 2001 2.2 automaat zilverkleurig.
Ik ben op de Omegadag geweest en ben daar aangenaam verrast door de sfeer en de behulpzaamheid. Een paar tips gekregen en die hebben geholpen plus dat de koffer nu ook opengaat met contact aan. Vervolgens ook een virusje opgelopen op die dag.
Ik was altijd al gek op Omega’s en dat is niet minder geworden. Ik heb de auto laten uitdeuken (klein deukje RA portier en –scherm) achterbumper opnieuw gespoten en bij beide achterschermen roest behandeld, trekhaak laten verchromen (kostbaar virusje) en de nieuwe OOP kentekenplaathouders gemonteerd. De Omi ziet er weer schitterend uit.

Even privé: Ik ben van nov 52, weduwnaar voor zes en een half jaar, drie kinderen waarvan één meisje, ontslagen bij het spoor na 31 jaar en heb inmiddels een hele lieve vriendin gevonden.
Ik ben niet zo’n pc liefhebber dus ik lees af en toe wel wat, de hele verbouwing van Vega gelezen,wauw, en laat af en toe wat van me horen.
Als het even kan zal ik bij de Omegadagen even langskomen.

In elk geval bedankt voor de hartelijke, warme ontvangst.

PS:
Eén achterscherm nieuw stuk ingelast twee achterschermen uitgedeukt en gespoten, één achterportier uitgedeukt en gespoten achterbumper geheel en voorbumper gedeeltelijk gespoten. Erg mooi gedaan, volgens mijn standaard, en auto netjes gewassen en schoon afgeleverd. Kosten 800 eu.
Afspraak gaat wel eens wat lastig omdat degene van wie ze garage huren niet goed zijn afspraken na komt.
Meneer Lopez te bereiken na werk (17.30 uur) 06-28462348. Garage is in Spaansepolder Keenstraat 29. Je mag mijn naam noemen, ik krijg geen provisie, zou ik ook niet willen.
Ik geef het maar door misschien kan iemand er iets mee.

Groet en tot ziens.
 
haha de eerste die je welkom mag heten

volgens mijn hebben we welkaar gesproken op de meeting als ik het goed heb was jij degene die ze wagen niet boven de 140 ofzo kreeg



gr barry
 
Van harte welkom hier, Rob.
Leuke, uitgebreide info.
Erg fijn te lezen dat we je verder hebben kunnen helpen met wat probleempjes en modificatie.
Veel leesplezier hier en post gewoon wanneer het jou uit komt... B-Buster inhalen kan waarschijnlijk geen van ons _O-

:w Ruud
 
Hallo Rob,

Van harte welkom. Leuke intro. Veel plezier nog van je Omega en tot de volgende keer hier op het forum of bij een meeting.

Groet,

Walter
 

yoyo

The UK brothers
Hallo Rob,
Welkom hier op het OOP, net zoals Barry al vroeg , jij was toch diegene met die trage 2.2?
Leuk dat je dat wat opgestoken heb tijdens de meeting, en ook leuk dat je de omega al aardig aan het verwennen ben. d:)b

Plaats eens wat fotootjes van je bolide, lijkt mij leuk om te zien hoe hij opgeknapt is.
We horen het wel van je.
 
Welkom Rob, leuk dat je je ook heb aangemeld op het OOP. d:)b
We hebben elkaar nog even gesproken in Delft en vond het al raar dat ik je niet kon vinden op het forum maar nu weet ik waarom.
 
Rob welkom,

Leuk dat je erbij bent ! je hoeft ook niet 24U online te zijn, als je de meetings maar in de gaten houd ;)



Groetss,
Sjors
 
Hallo,

Ja ik was de man met die trage Omega. Maar het schoonmaken bij de stappenmoter en het plaatsen van het oliecarterontluchtingsfilterr heeft wel wat uitgemaakt. De magazijn man bij Eef en Huub aan de Hoofdweg zag dit onderdeel voor het eerst in 25 jaar. (ik hoor dat ik bij het Oude Noorden moet zijn.
De wagen is "lichtvoetiger" en reageert beter op het gaspedaal. Ik vond het heel leuk te merken dat je met liefhebbers praat die weten waar het over gaat.
Hartelijk dank nogmaals

Groetjes RTK
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan