Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

voorstellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Andrew

600.000
Hallo allemaal,

Ik ben Andrew en woon onder de rook van Rotterdam en werk in Den Haag, doch toer voor de baas ook redelijk veel door heel Nederland. Ik rijd in een zilvergrijze Omega B2 Z2.2XE Sport stationwagon uit 2002 met een LPG G3 installatie. Ooit begonnen met een ouwe Citroen Dyane (tja, student he _O- ) al snel de overstap naar Opel gemaakt, eerst een Kadett C1 1.2N uit '76 gevolgd door een C2 1.2S Automaat uit '79. Daarna kwamen er een Ascona C 1.8S en een Corsa A 1.2S voor mijn vrouw. De Corsa werd opgevolgd door een Agila Z1.0XE uit 2001 en de Ascona heeft plaats moeten maken voor een Omega A2 Travel. Via een Omega B1 Centennial X2.0XEV komen we bij mijn huidige Omega.

Ik ben een redelijke km-vreter met gemiddeld 45 tot 50 duizend km per jaar. Inmiddels is de B2 de 375 duizend gepasseerd. Onderhoud en reparaties doe ik in principe allemaal zelf.

Groet,

Andrew
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Hoi Andrew. Leuk dat je hier ook lid bent geworden.

Uit de buurt van R'dam zie ik. Ons meeting draadje al gespot? We komen behoorlijk dicht in de buurt op 22 mei :D
 
Hallo Andrew,

Welkom hier d:)b . Respectabel aantal kilometers! Prima; gewoon af en toe repareren en daarna weer doorrijden ;) .

Groet,

Walter
 
Welkom Andrew :)
375k km's... wauw, respect :Y
Die stand wil ik graag op onze Omi zien te zetten...
Waar zijn de ploatkes ?? :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan