Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

voorstellen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben Hans.

Sinds een half jaar een omega rijder. Nu nog een 2.0 station schakelbak. Omdat ik de auto toch ene beetje aamn de slome kant vind, ruil ik deze binnenkort in. Misschien wel even leuk om te zien <a class="postlink" href="http://www.autotrader.nl/auto/kopen/Opel/Omega/2CJLE/algemeen.htm" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.autotrader.nl/auto/kopen/Ope ... gemeen.htm</a>

Zaterdag wordt de auto gehaald. Ik heb eigenlijk best een poos naar een leuke 2.5 gezocht. Ook bij de deze auto was een windvanger stuk. iets wat ik bij meer omega's ben tegengekomen.

Met groet,

Hans
 
Welkom Hans. Tukker? Hoor ik hier iets Twents? In dat geval zeker een mooie dag vandaag d:)b .

Veel plezier met je Omega. Mooie wagen en een goede keuze zo'n 6 cilinder.

Nieuwveen? Daar had ik laatst bij een boer zowat een sleutelruimte gehuurd. Bij nader inzien was het helaas toch iets te ver van mijn woonplaats.

Groet,

Walter
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Welkom Hans.

Mooie Centennial. Hopelijk mag je er veel plezier van beleven. Wij houden ons aanbevolen voor een fotoshootje als hij op de oprit prijkt.

Ennuh, mocht je je de 22e vervelen: OOP for the rescue!
 
tja Walter

Mijn roots liggen inderdaad in Twente, maar ben bijna de helft van mijn leven al een westerling.
De liefde voor mijn eigen voetbalclub blijft. In mijn omgeving de enige.
 
Hallo Hans,
welkom op ons OOP :Y
Veel veilige km's met je nieuwe aanwinst toegewenst.
Als het meezit, even in persoon komen tonen op de 22e :P
(zie linkje van Jacco/B-Buster)
:w Ruud
 
Gisteren uit Teglen mijn omega 2.5 gehaald. Hij rijdt geweldig!
Toch een roestplekje over het hoofd gezien. Had ik beter kunnen ter reparatie kunnen afdingen. Nu wordt de plek voor mij steeds groter 8)7
Op het totale portiet moet je op een meter afstand zelfs nog even goed kijken waar ie zit, maar toch !

Iemand tips?

Hans

Hans
2gv34lj.jpg
2wee6c8.jpg
iqjui1.jpg
 
Ik denk dat je het antwoord zelf al een klein beetje weet, Hans...
Dit moet je zo snel mogelijk laten verhelpen, want anders vallen straks echt de gaten erin.
Maar ik kan niet in jouw portemonnaie kijken en bepalen hoe snel het gerepareert kan worden.
Ik weet niet of er bij jou in de buurt een goeie schade/hersteller zit... informeer anders eens bij jouw VOD.
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Inderdaad niet te lang mee wachten, bij mijn B1 zat ook een klein blaasje dat zich binnen een jaar meerdere keren verdubbeld had. Die heb ik, samen met een plek onderaan de deur, voor 150,- laten repareren.

Laat ze meteen even de rest van de raamrubbers loshalen en schoonmaken, anders heb je het straks bij alle deuren.
 
Tukker zei:
Gisteren uit Teglen mijn omega 2.5 gehaald. Hij rijdt geweldig!
Toch een roestplekje over het hoofd gezien. Had ik beter kunnen ter reparatie kunnen afdingen. Nu wordt de plek voor mij steeds groter 8)7
Op het totale portiet moet je op een meter afstand zelfs nog even goed kijken waar ie zit, maar toch !

Iemand tips?

Hans

Mooie Omega! Erg jammer van dat roestplekje, maar er bestaat maar 1 "tip"; zo snel mogelijk laten repareren. Maar dat hangt er natuurlijk ook vanaf of je nu nog geld overhebt, zo direct na de aankoop. Wacht er i.i.g. niet tè lang mee. Ik laat zelf altijd het hele portier opnieuw spuiten als ik zoiets heb, maar da's iets persoonlijks en als je geen "connecties" hebt, ook nog eens een stuk duurder.
 
Mooie B1 man ! en geweldig met een dikke 6 cylinder :Y)


Bekend euvel bij de A - B1 Omega, wat de andere voor mij al zegge, niet TE lang mee wachten..


En tsja.. je gaat in de weken na aankoop altijd dingen zien die je tijdens een bezichtiging/proefrit niet ziet. liefde maakt blind *;



Groetss,
Sjors
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan