Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Vroegah

Deze zondag een omega weer op de kop kunnen tikken voor onderdelen. Uiteraard weer eens een kijkje genomen hier ! ((Spammodus) kijk vooral even in verkoop topic)

Leuk om te zien dat nog een hoop mensen nog steeds hun omega hebben, en nog veel verder hebben geperfectioneerd. Ook dat er nogsteeds zoveel animo is voor de omega. Op het werk komt er geregeld nog een voorbij en testritten maken is dan ook absoluut geen straf.

Of ik spijt ervan heb dat ik de mijne heb weg gedaan ?

Misschien, was een erg fijne auto , en blijft toch je eerste auto. Van de mooie unieke blauwe kleur, tot de heerlijke sportstoelen. De soepelheid waarmee die reed. Nogsteeds een hele bulk aan foto's van het beestje op mijn laptop staan. ''Helaas'' is de enigste omega die nog op mijn lijstje van ''te bezitten auto's'' staat is de Lotus Omega. Momenteel heb ik een zeer kleurrijke lijst van auto's die ik gehad heb, maar de omega blijft een van die uniekere in de lijst.

-Opel Omega 3.0 V6
-Honda accord oldtimer dingetje
-BMW e39 523i
-Toyota Celica St205 GT4
-Opel Corsa A
-Fiat Brava
-BMW e39 523i Touring
-BMW e38 730i
-BMW e36 316i
-Volvo S80 2.5TDI
-Volvo amazon
-BMW e36 325i Full m3 (momenteel)
-Opel Omega 2.5 v6
:h kan zijn dat ik er 1 of 2 ben vergeten...

Zo ook mijn ouders hebben zich afgelopen winter afstand gedaan van hun omega. Dus op de onderdelen auto na compleet omega-loos.

Ik heb me deze middag in ieder geval prima vermaakt met weer een beetje forum spitten! Erg leuk om weer eens terug te lezen en hoe iedereen nog bezig is ! Top!

bbq-14.jpg


IMG_0633.jpg
 

Joep

Verbannen
Af en toe zie ik er ook nog wel eens 1 rijden, maar helaas is het steeds meer B2 wat er voorbij komt. Ook geen straf hoor, maar de B1 is ook een uitstervend ras tegenwoordig (in en rondom Tilburg dan...)

Wel leuk om je stukje tekst te lezen overigens! Altijd leuk die anekdotes! :Y
 

Colinh

Donateur 2023
Hele mooie sport had jij toen, vette kleur en het mooie sport pakket :9~


Zeer leuk lijstje, E38 en E39 zijn ook wel erg favoriet bij mij.



Succes met de verkoop van de B1 ;)




Gr Colin
 
jacques zei:
waarom hebben je ouders er afstand van gedaan, dat wist ik niet

Stond al langere tijd op de planning, vorige winter een issue gehad met de carterventilatie. Deze bij de Opel dealer laten repareren en hierna de auto bij auto-Arena ingeruild op een 2009 Golf VI voor Ma. Station was sowieso niet meer nodig aangezien Pa een nieuwe 2012 BMW F11 530D heeft, dus de omega begon een beetje overbodig te worden aangezien mam iets kleiners wilde.

Zag trouwens dat vega zijn b1 kort en klein heeft gemaakt !? 7(8)7 dat dat moment nog zou komen.....
 
Bovenaan