Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

VROUWEN !!!!

Had hier een post geplaats met een evt. vervanger voor mijn B1.
Was een zeer nette 3.2 v6 exe met Beige leer/Bose e.d. en was( omdat hij geimporteerd was in 2006 vanuit Belgie) via carpass de KM stand aan het uitzoeken omdat hij in Belgie maar 26K had gelopen in 6 jaar tijd.

Maar ondertussen was me vrouwtje aan het zeuren over wéér een omega!!
Daarom ff op een laag pitje gezet met pijn in het hart :'( en ondertussen blijven peilen :P )
Gister zei ze, ga toch maar ff kijken nadat ik haar had uitgelegd dat de kmstand 109K echt zeer weinig was
en ik niet de probs voorzag als met mijn B1.
Echter toen ik belde was hij net anderhalf uur geleden verkocht |:( |:( |:(

Hoop dat de nieuwe eigenaar zich ook aanmeld op het OOP, of mss is het wel iemand van het OOP,
en wil ik weleens weten of het idd zo'n heerlijke bak is zoals ik d8.

Zoektocht gaat "vrolijk" verder

Grtz Ramon :?
 
A

Anonymous

Gast
Hallo Ramon,

Kijk eens bij auto Vuik op de website. Daar staat een Omega 3.2. v6 executive sedan bj 2001 met 55.000 km.

Succes
 

Maurice

OOP Chef de cuisine
Scheidingspapieren al aangevraagd !!! hahaha !!! :P :w<br /><br />-- 02 jul 2011 18:54 --<br /><br />
tarzanen zei:
Hallo Ramon,

Kijk eens bij auto Vuik op de website. Daar staat een Omega 3.2. v6 executive sedan bj 2001 met 55.000 km.

Succes


Rene, beetje aan de dure kant, toch ????
 
A

Anonymous

Gast
Is ook maar ter info.

Is inderdaad aan de dure kant, kwestie van onderhandelen.
 
wat weten vrouwen nou van auto's wij bemoeien ons toch ook niet met wat ze aantrekken overdag O-)

_O- _O- laat staan dat ze bepalen waar wij in rijden _O- _O- _O-
 
tarzanen zei:
Hallo Ramon,

Kijk eens bij auto Vuik op de website. Daar staat een Omega 3.2. v6 executive sedan bj 2001 met 55.000 km.

Succes
Volgens mij staat die Omega niet meer te koop (staat niet meer op de site). En nee...., niet door mij gekocht (geen schuifdak). Ik ben eigenlijk wel benieuwd waar die Omega nu is gebleven, ergens hier in de Omega-gemeenschap?

Groet,

Walter
 
A

Anonymous

Gast
OmegaUser zei:
tarzanen zei:
Hallo Ramon,

Kijk eens bij auto Vuik op de website. Daar staat een Omega 3.2. v6 executive sedan bj 2001 met 55.000 km.

Succes
Volgens mij staat die Omega niet meer te koop (staat niet meer op de site). En nee...., niet door mij gekocht (geen schuifdak). Ik ben eigenlijk wel benieuwd waar die Omega nu is gebleven, ergens hier in de Omega-gemeenschap?

Groet,

Walter


Hoi Walter,

Op de diverse auto zoek site's kun je de Omega inderdaad niet meer terug vinden. In eerste instantie dacht ik ook dat de Omega verkocht was, en misschien wel aan Walter :*) Echter de Omega staat nog wel op de website van autovuik.nl. Staat op pagina 2.
Ben inderdaad ook wel benieuwd waar de Omega uiteindelijk heen gaat/aan wie de Omega verkocht wordt.

Grt
René
 
Dat is wel minder ja.

Maar kijk anders eens op <a class="postlink" href="http://www.mobile.de" onclick="window.open(this.href);return false;">www.mobile.de</a>

Daar heb ik de mijne ook vandaan voor weinig. En de BPM valt ook reuze mee als de auto van rond 2000 is.

iig succes met de zoektocht!
 
Dag heren,

als eerste had ik idd niet moeten twijfelen.
Een hele aardige omega was het , en die is wel een weekje wel beeld geen geluid waard *; .

Als die omega daadwerkelijk maar 55000 op de teller heeft en kan voor 5250 weg is het mss wel de moeite waard. Die andere was de vrpr. ook 5750 met 109000 km.

Ben ook aan het kijken om te importeren maar zit een beetje met de echtheid van de km,s.
Als iemand daarvoor een tip heeft hoor ik het graag.

Grtz Ramon
 
De boekjes worden ook bij buitenlandse VOD's gebruikt :)
Dus als alle km's/beurten zijn te verantwoorden, kun je er redelijk van uit gaan dat het wel klopt (en anders is een telefoontje naar de desbetreffende dealer ook zo gedaan) :)
 
klopt maar bij die laatste uit Belgie was rond de invoering naar Nederland de kmstand een beetje apart.
Heb al eerder een auto gehad ong. 10 jaar geleden waarvan de stand ipv65k 120k was.
Was ook ingevoerd en geknutseld met boekjes.

Maarja neem toch monteuer mee en doe anwb keuring dus neemt een hoop onzekerheid weg.

grtz Ramon
 
Bij mijn Omega was het allemaa netjes ingevuld, keuringsbewijs van jaar ervoor erbij, stickers wanneer olie was/moest vervangen worden.
 
Naar zoiets kijk ik ook uit.
Als ik het vermoeden heb dat er één ding niet klopt gaat de koop niet door.

Grtz Ramon
 
Bovenaan