Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Warmtewerende- versus "gewone" voorruit

A

Anonymous

Gast
Wat is het verschil tussen een warmtewerende- en een "gewone" voorruit. Ik weet dat de warmtewerende voorruit een paarse gloed over zich heeft. Maar wat zijn nu echt de voordelen. 8)
 
na schade aan mijn gewone voorruit heb ik hem gelijk laten vervangen voor een mooie paarse,geen probleen voor de verzekering.
het staat gewoon veel mooier/netter.
 

yoyo

The UK brothers
Bij een warmtewerende voorrruit doet jouw GPS ontvanger het niet meer René. :N
Die wijsheid heb ik niet van mijzelf maar van Danny die had namelijk dezelfde onvanger
als jij nu en die heeft hem naar de hoedenplank moeten verhuizen voor enige onvangst. :Y

Op de eoa manier schijnt hij dus de onvangst achter een ww voorruit te blokkeren.
Aan de andere kant is het wel de kans om een regensensor op je voorruit te creëren,
die zitten namelijk ook op dat soort voorrruiten dacht ik. :S

Ik zeg niets meer...... O-)
succes.
 
A

Anonymous

Gast
Voordelen? of louter alleen nadelen als je gps ontvanger achter het dashboard ligt.
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Hij is ook zonder de plaats voor de regensensor te krijgen: die heb ik erin laten zetten.
 

yoyo

The UK brothers
Ok ,....dan is hij warmte werend (ik hoef je toch niet uit te leggen wat dat betekend he?) :+ _O-
 
A

Anonymous

Gast
Bij nader inzien heb ik besloten om er een "gewone "voorruit in te laten zetten.
 
Ik heb bij de dealer een warmte absorberende voorruit laten bestellen.
Deze is alleen nog niet binnen. Als die erin zit laat ik je weten wat daar de voordelen van zijn.

Gr jack
 

Illuminat0r

KnuffelBelg
De vorige omega had het niet, en het verschil is dat je in de zomer je omega met de voorruit in de zon parkeert, zonder gebraden te worden.
Scheelt em echt serieus qua hitte in de wagen, niet alleen bij parkeren.
RF-ontvangst is idd een probleem, maar daarom bestaan dakantenne 's.
De zwarte strook rond de spiegel is trouwens niet gecoat normaal gezien.
 
Bovenaan