Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Wat zal ik doen?!

Beste allen,

Ik zit met een klein dilemma, over 2 maanden ga ik voor mijn studie een half jaar in zwitserland wonen.
nou heb ik er over zitten denken de omega mee te nemen maar dit is gewoon geen optie omdat ik daar dicht bij de uni zit en de vaste lasten me dan net iets te veel gaan worden. Nu heb ik zitten denken om hem evt te stallen..maar misschien dat ik een half jaar langer daar blijf dus een jaar de schuur in is nou ook niet echt goed voor zo'n oud beestje, en heb gezien dat mn kleppendeksel pakking ook nie helemaal lekker meer is. dus stalling word em nie denk ik
Zit dus zwaar in dubio om em de deur uit te doen en bij terugkomst een andere omi te kopen.

wat moet ik hier nou weer mee 8)7

gr robbert
 
Bosshawg zei:
Beste allen,

Ik zit met een klein dilemma, over 2 maanden ga ik voor mijn studie een half jaar in zwitserland wonen.
nou heb ik er over zitten denken de omega mee te nemen maar dit is gewoon geen optie omdat ik daar dicht bij de uni zit en de vaste lasten me dan net iets te veel gaan worden. Nu heb ik zitten denken om hem evt te stallen..maar misschien dat ik een half jaar langer daar blijf dus een jaar de schuur in is nou ook niet echt goed voor zo'n oud beestje, en heb gezien dat mn kleppendeksel pakking ook nie helemaal lekker meer is. dus stalling word em nie denk ik
Zit dus zwaar in dubio om em de deur uit te doen en bij terugkomst een andere omi te kopen.

wat moet ik hier nou weer mee 8)7

gr robbert

:S

Maar wat ik of andere je ook vertellen, jij bent en blijft toch de laatste die de knoop door hakt.

Dus suc6 :)
 

Joep

Verbannen
Hm, dat is inderdaad een zwaar dubio... Ik zou hem gewoon te koop zetten, om te kijken wat je er nog voor kunt vangen. Wie weet bevalt het en doe je m weg. Als het mijn Omega zou zijn, dan had ik m ergens gestald met de wielen van de grond. Als je dan na een jaar terugkomt en je ziet je Omega weer staan, dan is het van: VETTT :P
 
Maar wat ik of andere je ook vertellen, jij bent en blijft toch de laatste die de knoop door hakt.

Dus suc6 :)

yes ik weet het.... maar toch even een opinie peiling houden :)

denk ook idd dat ik weel heel erg blij ben de eerste dag dat ik mn omi weer zie staan...aahh lastug 7(8)7
 
Je kunt zo'n auto prima stallen.
Zijn zelfs speciale bedrijven voor, die daarin faciliteren.
Het is een lastige keuze en ik kan niet in jouw portemonnee kijken, maar persoonlijk zou ik hem stallen. Je weet nu tenslotte wat je hebt.
Verkopen kan altijd nog... want misschien kom je in Zwitserland wel een heel mooi exemplaar tegen...
Kijk maar eens goed wat er, links achterop, mijn kont staat :P
rm1xe0.jpg

Archieffoto :P
 

Illuminat0r

KnuffelBelg
Ruud, lekker kontje heb jij :D

Ik zou ook stallen...menig hier weten dat ik ook nog een A staan heb.
Wel de wielen van de grond houden, of je banden zijn er aan voor de moeite.
Mijn A staat voor't gemak wel op zen wielen, maar die banden waren toch al slecht. soms wordt hij nog even achteruit gerold om ergens aan te geraken :P

Hierin volg ik dus Ruud, je weet nooit wat je tegenkomt, maar de prijs die eraan hangt is voor ieder op zich te bepalen ;)
 
Blijft altijd lastig. Ik ga ook voor die keuze komen te staan. Stallen of verkopen. In dit geval omdat ik een auto van de zaak moet gaan rijden en dan blijven er heel weinig kilometers over. Met de wegenbelasting op gas is het niet meer rendabel om hem te laten staan op de oprit....
 

yoyo

The UK brothers
Als je de ruimte heb zou ik hem stallen, maar dat is een gevoelskwestie.
Kan jij zonder problemen je auto wegdoen of niet?
Dat zal de keuze voor jou moeten zijn.
 
Tnx voor ieder z'n mening. Ik wilde em zelf ook et liefst op stal zetten, rijdt gewoon te fijn die bak.
Nog 8 weken de tijd om te dubben voor et zover is.

@metalrush: zie idd dat die van jou ook Zwitsers is, sehr schöner Pkw!
 

Colinh

Donateur 2023
Ga je 'm toch weg doen?

<a class="postlink" href="http://www.speurders.nl/overzicht/autos/opel/f_automodel-Omega/opel-omega-3-0-mv6-100736136.html?fh_view_size=100" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.speurders.nl/overzicht/autos ... w_size=100</a>



Gr Colin
 
Tja, met Colin online, is er geen Omega veilig meer... hij spot ze allemaal _O-

Wel jammer dat je d'r in de verkoop doet, Robbert
 
Colinh zei:
Ga je 'm toch weg doen?

<a class="postlink" href="http://www.speurders.nl/overzicht/autos/opel/f_automodel-Omega/opel-omega-3-0-mv6-100736136.html?fh_view_size=100" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.speurders.nl/overzicht/autos ... w_size=100</a>



Gr Colin


Het is dat ik er geen plaats voor heb maar anders :D
 
Ja mensen i know...maargoed zo als je zelf al aan gaf metalrush, wellicht dat ik daar een mooie in zwitserland tegenkom en danzit ik hier nog met die andere...en omdat zwitserland nogal aan de dure kant is qua levensonderhoud heb liever wat extra liquide middelen als ik daar ben. Er komt in elk geval wel weer een andere omega als ik weer in nederland ben...thats for sure!
 

Joep

Verbannen
Klinkt duidelijk, al blijft het zonde natuurlijk :)

Wel goed om te horen dat je een andere koopt als je terug bent! :D
 
Bovenaan