Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

We hebben een Opel Omega Station

Status
Niet open voor verdere reacties.
We hebben vandaag een opel omega station aangeschaft. Morgen ophalen en genieten. We zijn een gezin bestaand uit vader,moeder en drie kinderen. Ruime auto voor de vrouw met de kinderen maar hebben we wel nodig vooral op vakantie. Met caravan erachter ben ik benieuwd wat hij doet. Het is een 2.2 16 v . Zal wel vaak te vinden zijn op het forum.
 
Zo gauw als we foto's hebben zal ik ze plaatsen want morgen kan ik hem ophalen. Audi 80 coupe ingeruild en nu een Omega.
 

Andrew

600.000
Welkom op het OOP. En ik kan je uit ervaring zeggen, dat het met een caravan achter de station goed te doen is :)

Andrew
 
Hoi het is idd een heerlijke trekauto voor een caravan check mijn vakantieverhalen maar eens. Veel plezier hier op dit forum .
 
Ik hoop in ieder geval dat de vakantie zonder stress wordt , want de laatste keren was een fiasco. Vw Transporter 174 pk dubbele cabine met alles erop en eraan dat was de bus waarmee we op vakantie gingen maar wat een sloopauto nooit zo'n slechte auto gehad en echt spijt dat ik dit heb gekocht. Maar het verhaal zal ik wel een keer helemaal uitwerken ergens .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan