Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

weer 2 sloop opjecten opgehaald

Berry

OOP Huisleverancier
Een omega B2 station,net leuke opties oa zeer mooi zwart leer,voor in mijn eigen sedan dus ik zoek nog een achterbank :s
En er werd mij een calibra v6 aan geboden,ik heb er op dit monent al genoeg van staan ,maar deze heeft mooie 19 inch velgen met bijna nieuwe banden,dus de wagen gelijk mee genomen,want de velgen kunnen mooi onder mijn eigen calibra 3 liter 8)
IMAG0654.jpg

IMAG0655.jpg

Gr B
 
heb je ook toevallig een hemeltje in die calibra zitten die er uit mag en wat vraag je voor de complete aandrijving / ix voor mn astra v6

grtz
 

Joep

Verbannen
Wat een gave kleur zeg, die rode Omega B2!

Wat is er precies met die rode aan de hand? En wat is de uitvoering/cilinderinhoud?
 

Colinh

Donateur 2023
Is die rode een 4 cilinder uit Amsterdam?

In Amsterdam staat/stond al meer dan een jaar een rode Caravan te koop.


Opzich wel een vette kleur als de auto totaal in nette staat is.



Succes met je Calibra ;)




GR Colin
 
afgrijselijke kleur dat rood, staat hem helemaal niet imo

hoeveel moet je voor de voorbumper ? is de kofferbekleding (bodem) nog goed? en doe je het lederen interieur echt niet compleet weg ?
 

Berry

OOP Huisleverancier
Joep het is een 2.2 automaat met best veel opties,leder,bose,telefoon,xenon,nivo regeling enz
Een zeer komplete auto en hij loopt goed,alle papieren en boekjes erbij,maarja rood he 8)7 ,wilde je komen poesten Niels hahaaa

Jep Colin hij komt uit de grote stad :P

Zal vanmiddag nog wel wat fotos posten

Gr B
 
Suk die die Rode Omega! idd goed gepoetst vind ik het ook erg mooi ! leuke wielen en een spoilertje op de achterklep *O*
 
Ik heb ook nog een omega station voor je te koop staan heb je intresse hier in dan hoor ik het wel rijd zelf ook nog in een omega station B type Z2 2xe
hoor het wel
ps auto rijd nog gewoon heb laatst bij apk nog remleidingen laten vernieuwen. heb deze auto stop gezet op dat hij op leeftijd was en ik de mogelijkheid had een jongere te kopen
 
knausje53 zei:
Ik heb ook nog een omega station voor je te koop staan heb je intresse hier in dan hoor ik het wel rijd zelf ook nog in een omega station B type Z2 2xe
hoor het wel
ps auto rijd nog gewoon heb laatst bij apk nog remleidingen laten vernieuwen. heb deze auto stop gezet op dat hij op leeftijd was en ik de mogelijkheid had een jongere te kopen

Effe voorstellen misschien alvorens bij het eerste bericht direkt een auto aan te bieden in iemand anders zijn topic. :N
 

Vega

Medewerker
Administrator
[mod]Inderdaad even voorstellen wordt inderdaad op prijs gesteld, zo staat het ook in de AV.
Als je wat aan te bieden heb, maak dan een eigen topic aan en doe dat niet niet in een ander zijn verkoop topic, dat is niet netjes en wordt ook niet op prijs gesteld.

knausje53 zei:
Ik heb ook nog een omega station voor je te koop staan heb je intresse hier in dan hoor ik het wel rijd zelf ook nog in een omega station B type Z2 2xe
hoor het wel
ps auto rijd nog gewoon heb laatst bij apk nog remleidingen laten vernieuwen. heb deze auto stop gezet op dat hij op leeftijd was en ik de mogelijkheid had een jongere te kopen
[/mod]
 
Wat was er nou uiteindelijk mis met t ding? Zag em ook voorbij gekomen maar durfde t niet aan... En aangezien jij em nu ok uit elkaar hebt getrokken...

Greetz Emiel
 

Berry

OOP Huisleverancier
Heey emiel ,ik neem aan dat het over de omega gaat,er was niets mis met de auto, motortje perfect ,mooie lederen interieur,bose,xenon,nivo regeling,enz
Hij was van een Turkse handelaar en ik had een motor nodig,de auto had aan het linkerspatbord schade, en hij was ........rood
Als hij niet rood geweest was had ik er zelf in gaan rijden
 
Bovenaan