Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Welke telefoon in carkit

De carkit die al ingebouwd is wil ik voorzien van een telefoon alleen weet ik niet welk model hierin moet. Mogelijk herkenen jullie hem aan de hand van de foto en Is het misschien een veelgebruikte carkit omstreeks 2002. Nou kan ik er een parrot o.i.d. inbouwen maar via marktplaats zo'n antieke telefoon is voor mij goed genoeg voor onderweg.
Prepaid kaartje erin en gaan 8)
2vtuydk.jpg
 
Taqs zei:
De carkit die al ingebouwd is wil ik voorzien van een telefoon alleen weet ik niet welk model hierin moet. Mogelijk herkenen jullie hem aan de hand van de foto en Is het misschien een veelgebruikte carkit omstreeks 2002. Nou kan ik er een parrot o.i.d. inbouwen maar via marktplaats zo'n antieke telefoon is voor mij goed genoeg voor onderweg.
Prepaid kaartje erin en gaan 8)
2vtuydk.jpg
Volgens mij een carkit voor een nokia 6310.
 
Hoi Hardy, inderdaad de nokia 6310 ( i) , deze heb ik ook in mijn Omega, ik heb echter een duo sim, dat zijn 2 simkaarten met het zelfde nummer, dus 1 voor de 6310 en 1 voor mijn smartphone, je kan bij je provider informeren of je een tweede sim kan krijgen.

gr Hugo
 
Voor de netwerken die in de Omega werken zijn ze allebei te krijgen(KPN/Vodafone)

Kwestie van even een duo sim aanvragen d:)b
 
je kan er ook een insert voor krijgen dan klik je die er en en kan je er de moderene nokia's ook in klikken
 
Nou ik heb een 6310 gescoord en vanavond getest. Alles werkt behalve de microfoon dus daar ga ik nog mee aan de slag. Bij voodoofone kan ik idd een duokaart aanvragen voor € 11,69 maar eerst m'n mic maar eens herstellen. Ook handig zo'n insert maar ik hou het even bij deze antieke telefoon. Groet, hardy
 
Bovenaan