Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

welke uitlaat heb ik nodig voor mijn 2.6 b2 caravan

Beste vrienden,

Ik zit een beetje met mijn handen in het haar.
Ik wil 2 nieuwe tussen pijpen kopen maar ik weet niet welke ik nodig heb.
Bij de brezan zijn erg duur.
Heb contact gehad met de uitlaatstunter.nl en hij zei dat hij op mijn kenteken de uitlaten niet had.
Ik heb gezegt dat van een 2.5 en mv6 3.0 het zelfde zijn maar is dat ook zo.
Welke heb ik nodig? Hier onder 2 afbeeldingen. Dus is het afbeelding 1 of afbeelding 2?
Afb. 1
utx.png


Afb. 2
2m4j.jpg


Alvast bedankt
Mille Grazi
Tony
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
2.5 en 3.0 zijn inderdaad hetzelfde.

Ik heb destijds geïnformeerd voor RVS middendempers, die kwamen ex. montage op 150 euro de twee uit. Wellicht is dat een leuke optie voor je?
De kwaliteit van zo'n uitlaatstunter demper is net voldoende om 2 jaar te rijden, daarna kun je weer opnieuw beginnen.

Tevens topic verplaatst naar het juiste forumdeel.
 
Thanx b bustah sorry van het topic! het leed wat android heet!

2 tussen pijpen zonder de dempers? Dat is eigenlijk wat ik wil. Heb je een adres? Of tel nummer? En kan ik die online bestellen?
Maar welke heb ik nodig? Afb 1 of 2
Gr
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Via Android is je topic anders keurig op de juiste plaats beland. :P

Die RVS dempers was dus mét dempers, maar ze kunnen vast ook wel iets maken zonder.

http://www.little-exhaust.nl/
(geen persoonlijke ervaring mee, ik heb er destijds een prijs opgevraagd en gekregen. Daarna kwam ik nieuwe originele Eberspacher dempers tegen en was voor mij de keuze snel gemaakt)

Afbeelding 1 lijkt er het meeste op, maar dat weten ze wel als je zegt dat het voor een station is.
 

Andrew

600.000
Bij een station is de aansluiting van de tussendempers naar de einddemper schuiner dan bij een limousine, dus lijkt afbeelding 1 zowel qua pijpeinde als qua tekst de juiste te zijn. In elk geval altijd duidelijk aangeven dat je een station hebt.

De einddemper is vervolgens ook nog anders bij de B1 en B2 i.v.m. de bumperdikte, bij een B1 einddemper onder een B2 zie je nauwelijks nog een eindpijpje.

Andrew
 
Hey andrew en b bustah,

Ik heb uit eindelijk afbeelding 2 besteld. Heb onder me auto gekeken en afb2 kwam het meeste over een. Die meneer van uitlaatstunter zei dat ze allebei voor een caravan waren alleen dat afbeelding 1 alleen in complete set te koop was en niet alleen de tussenpijpen. Ik heb een mooie 3.2 demper dus meer betalen voor iets er bij wat ik niet nodig heb is beetje zonde. Verwacht het morgen binnen te hebben ben benieuwd!
Idg thnx guys!
 
Bovenaan