Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Wie ben ik? Henk Omega 24 V6 sport Aut bj2000

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dag ff voorstellen naam Henk Harmsen uit Ede
Trots eigenaar van een Omega 24 2.5 V6 sport Aut Bj 2000.
Na lang gespaart te hebben,en als kleine budget houder en lang gekwijlt te hebben eindelijk een Omega.
Hij rijd zoals verwacht en heb hem van een eerlijke 1e eigenaar gekocht, dus alle boekje qua onderhoud OK.
Ben op dit moment wel zoekend naar een winterbandenset compleet met velgen+banden orgineel zit er nu 235/45/17 onder maar denk dat voor de winter 225/45/17 voldoende is, dus mochten jullie dit lezen dan graag een belleteje of mailtje.
Wens jullie alle een gelukkig en Omega nieuwjaar zonder al te veel mechanische problemen.
Groeten Henk
 
Hallo Henk,

Van harte welkom op het OOP. Mocht er in de toekomst wat aan je Omega mankeren (kan natuurlijk altijd een keer gebeuren) dan zijn er hier veel mensen die je kunnen adviseren.

Nog veel plezier hier op het OOP en van je Omega natuurlijk.

Oh ja, iedereen hier vindt het wel leuk om wat foto's van je Omega op het forum te zien. Voor het geval je je misschien afvraagt hoe dit in zijn werk gaat; hier staat één en ander beschreven: klikkerdeklik.

Groet,

Walter
 
Dag Walter

Mijn dan voor je advies en info, ik heb de Omega gisteren 30 dec pas opgehaald, maar zal zo spoedig mogelijk een paar zonnige foto,s maken, wanneer ik hem helemaal heb gecleaned en het zonnetje erdoor komt dan zulllie jullie ook mee kunnen genieten, want als ik nu naar buiten kijke dan ziet het er triest uit, erg vind ik het wel dat de Omega op de parkeer plek voor onze flat staat, en dus kras/deuk gevoelig is geworden, want kan wel janken als een een beschadiging op komt te zitten, maargoed tot de tijd ff doorzuchten tot we een hokje/garage hebben voor hem.
Misschien ook ondertussen een doorgeefluikje voor mij via u, ben zoekend naar velgen en banden voor de winter maat 225/40/17 dus als iemand me kan informeren dan graag.
Voorlopig gaan we eerst oud en nieuw natmaken,en wens jullie allen een voorspoedig gelukkig een Omega Nieuwjaar.

Groet Henk
 

Vega

Medewerker
Administrator
[mod]Wat privégegevens en telefoonnummer weggehaald, beter is dit soort zaken per PM of email te regelen.[/mod]

Welkom Henk.

Als je vragen hebt stel ze in de juiste afdelingen.

En zoals Walter al opperde, foto's :9
 
Goede morgen Henk,

Wat leuk nog een omega liefhebber uit Ede. Zelf woon ik er namelijk ook.

Uiteraard ben ik ook benieuwd naar mooie foto's allicht kan ik hem een x in het echt bewonderen.

Betreft het parkeer probleem met krassen en deukjes hou je overal. Ik woon dan wel niet in een flat zelfs ik heb er erg veel last van. Gebeurt het niet voor je deur dan wel bij appieheijn. Zodra ik het zie dat iemand met zijn deur tegen de mijne zit duw ik gelijk een schade formulier onder zijn neus.

Voor de rest fijne en veilige km's in je omega.

Groet,

Martijn
 
En van mijn kant natuurlijk ook een warm welkom, Henk.

Ik hoop dat je erg gaat genieten van je nieuwe aanwinst en wens je dan ook veel veilige km's toe :Y

Voor vraag- en aanbodadvertentie's kun je terecht in ons magazijn.

Mocht je vragen hebben, post ze dan in de daartoe geëigende categorie.
Indien je niet weet, wáár iets thuis hoort, vraag het één van onze moderatoren. Daar zijn ze voor ;)

:w Ruud
 

yoyo

The UK brothers
Henk,
Hartelijk welkom hier op het OOP.

Ik weet zeker dat je hier je hart op kan halen en veel wijzer zal
worden of het fenomeen "Omega".

Veel succes.

ps: Ook ik de nevel heeft een Omega zijn charme en is dan juist uiterst foto geniek. :s
 
Hallo Omega.s

Leuk en bedankt voor jullie spontane reacties, zoals gezegd zal ik proberen foto,s te plaatsen als het morgen beter is dan doe ik het gelijk,vandaag wat te mistig en te nat.

Proost alvast en een gezond and happy newyear to you all. :)

Groeten Henk
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Welkom hier Henk!

Veel plezier met je Omega. Leuk dat je de auto die je al zolang wilde hebben nu in je bezit hebt.

Fijne jaarwisseling, en ik kijk uit naar de foto's in het nieuwe jaar. :)

:w Jacco
 
jr7cih.jpg
jr7cih.jpg
qmzu3n.jpg


-- 02 jan 2011 13:14 --
 
DAG Omega liefhebbers zag onderstaande advertentie via de website
Prijs is redelijk lijkt mij aangezien het type en leeftijd

< 200km
afstand < 5km < 10km < 25km < 50km < 100km < 150km < 200km
Wat:Waar: Laatst bekeken ( 1 )Bewaarde advertenties ( 0 )Mijn zoekopdrachten
HomeAuto'sOpel (16251)Opel omega 2.5 v6 elegance (sedan 4 drs)Terug naar resultaten
Opel Omega 2.5 v6 elegance (sedan 4 drs)
Vorige
Volgende
--------------------------------------------------------------------------------
Plaatsing: Gisteren 3 keer bekeken
Advertentienummer: 78785123
Prijs: € 3.950,00Voordelig financieren?
Let op! Geld lenen kost geld Opel Omega 2.5 v6 elegance (sedan 4 drs)
Plaatsing:10-01-2011Prijs:€ 3.950,00Advertentienummer:78785123Adverteerder:DavidPlaats:ArnhemTelefoon:0644428484

Reageer nu

0644428484
stuur e-mail
Uw bericht Uw e-mail adres

Adverteerder
David
Arnhem

toon alle advertenties
--------------------------------------------------------------------------------
waarderingen (0)

Tips

€0 navigatie + GSM

€ 0 navigatie + GSM

Diks Verzekeringen

Auto Verzekeren? Va € 6,= per Maand. Klik Hier

Vind meer Opel bij jou in de buurt in De Telefoongids & Gouden Gids.


Toon afstand





Uw postcode

Afstand
- km Detail kaart
<a class="postlink" href="http://images3.images-speurders.nl/images/78/7878/78785123_1_large.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;">http://images3.images-speurders.nl/imag ... _large.jpg</a>
ProvincieGelderland
LandNederland
ModelOmega
Bouwjaar2000
CarrosserieSedan
Kilometerstand190000
BrandstofBenzine
BasiskleurZwart
Vermogen180
WaardeNu controleren
Waarde controleren via SMSWil je snel weten wat de auto waard is?
SMS CAR + het kenteken naar 7575
€ 1,50 per ontvangen bericht, max. 2 berichten retour.
Accessoires
Stuurbekrachtiging, Airconditioning, Elektrische ramen, Achterbank neerklapbaar, Airbags, Centrale vergrendeling, Radio/cd-speler, ABS, Startonderbreker, Lichtmetalen velgen. Omschrijving: -2.5 v6 ECO-tech benzine
-4 deurs
-191000 km (wordt nog wel mee gereden)
-nieuwe APK
-Elektrische ramen (4x) en spiegels (ramen gaan automatisch dicht bij opslot doen
-originele Xenon koplampen
-originele 2 grote sleutels met CV en kofferbak-knop
-Airbags
-ABS ASP SRS ESP TC
-Climatronic (individuele digitale temperatuur regeling - gescheiden airco)
-Auto telefoon (van fabriek af ingebouwd systeem)
-Luxe Velours bekleding (zacht en comfortabel)
-hoogte verstelbare stoelen + stuur
-schone en nette interieur, netjes van buiten
-16 inch licht metalen originele Opel Sportvelgen met nieuwe Vredestein banden
-Irmscher voorgrill, dubbele eind-demper en een special gesloten cold air intake systeem ingebouwd
-Originele grill krijg je er ook bij
-5 hoofdsteunen
-absoluut geen roest
-nooit in gerookt
-boekjes en onderhoudshistorie aanwezig, NAP aanvraagbaar.
-Eventueel een 2e set orginele opel omega sportvelgen met michelin banden erbij en orginele opel omega dakdragers met Skibox inclusief sleutels ook erbij (mooi totaalprijs bespreekbaar)

Kortom een heel uitgebreide auto die nog zo goed als nieuw is, en dat ook zeker uitstraalt.

Onlangs aan onderhoud:
-4 nieuwe banden
-4 nieuwe remmen
-2 nieuwe remschijven (als reserve gekocht, deze krijg je erbij)
-olie, oliefilter, interieur-filter, brandstoffilter, luchtfilter, versnellingsbak-olie, ruitenwissers, allemaal vernieuwd
-6 nieuwe bougies en bougie-kabels en nieuwe bobine

INRUIL mogelijk voor kleine of een lpg og3 auto.

Voor meer info bellen of mailen.

0644428484




Datum Bod
Vandaag





Stuur naar vriend(in) Print Dien een klacht in
Plaats advertentie op : Stuur door naar (e-mail adres): Uw bericht Uw e-mail adres
Klacht over advertentie Met dit formulier kunt u een klacht indienen over deze specifieke advertentie. Let op! Voor vragen over uw eigen advertentie of algemene vragen kunt u gebruik maken van ons contactformulier.
Klacht Maak uw keuze... Het artikel is tegen de regels van Speurders.nl De advertentie is dubbel geplaatst. De advertentie is in de verkeerde rubriek geplaatst Overige klachten / opmerkingen Hoofdrubriek Maak uw keuze... Audio, TV en Video Auto's Auto's onderdelen Banen Bedrijfswagens Boeken Bouw en Tuin Caravans en Kamperen Computers hardware Computers software Contacten Dieren en toebehoren Diversen en Overige Elektronica en Witgoed Erotiek Fietsen en accessoires Fotografie Kind en Baby Kleding en Schoenen Kunst en Antiek Motoren en Scooters Muziek en Films Muziekinstrumenten Postzegels en Munten Sieraden en Accessoires Sport en Fitness Telecom en GSM Vakantie en Vrije tijd Verzamelen en Hobby Watersport en Boten Woningen te huur Woningen te koop Woninginrichting Zaken en Transacties Subrubriek extra informatie: Uw e-mail adres Relevante advertenties Regel nu uw autoverzekering direct online!n.o.t.k.
Opel Corsa X1.2xe 16v 3-Drs Eco€ 1.990,00
Opel Kadett C1.8i 4-Drs Ls€ 990,00
Opel Vectra 2.0 Dth Sport 74kw€ 1.850,00
Opel Agila Z1.0xe 12v Comfort€ 4.490,00
Opel Astra 1.7 CDTI BUSINESS STATIONW (bj 2007)€ 11.950,00
Opel Astra Station Enjoy 1.7cdti€ 7.645,00
Opel Zafira 1.8 Temptation Airco 7- Persoons€ 17.250,00
Opel Zafira 1.9 Cdti 88kw/120pk Business [7-€ 9.445,00
Opel Vectra 1.6i 16V Pearl Station -dealeronder...€ 1.650,00
Opel A Rekord bjr 1964/1700cc evt.inr.mog.n.o.t.k.
Opel Agila 1.2 16v 5drs. Comfort€ 3.250,00
Telegraaf Media NederlandSpeurders.nl is de grootste gratis marktplaats van tweedehands en nieuwe producten en diensten.
Voor het gebruik van Speurders.nl zijn de algemene voorwaarden van toepassing. Privacy
 

yoyo

The UK brothers
euh....beetje groot verhaal.
Je kan de LINK beter bij het onderwerp " te koop " plaatsen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan