Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Wie ik ben

Status
Niet open voor verdere reacties.
A

Anonymous

Gast
Probeer nu voor de 4e keer dit bericht te posten.
Mijn naam is Nico Wortel en woon samen met mijn vrouw en twee kinderen in Almere. Vroeger als jong mannetje een manta B (goudkleurig) gereden welke veel indruk maakte op de dames... en ook nog als lease een astra, zafira en vectra gereden. Na wat omzwermingen (laatste auto was een bmw e 39 530d station) toch maar weer gekozen voor opel. Een hele mooie MV6 caravan. Deze bevalt mij prima. Staat nu bij de VOD voor de remmen, maar de service is prima! betreft Van Voorden Almere.
een paar weken gelden deed de helft van mijn wijzerplaatverlichting het niet meer en na ongeveer een half uurtje rijden begon deze opeens weer te branden. Na een paar dagen is dit gelukkig niet meer voorgekomen.
Hopelijk kunnen we dit jaar met deze auto en onze tabbert comtesse naar Agde in frankrijk!
 
Hallo Nico,

geen idee waarom je problemen hebt met posten... kreeg je een bepaalde foutmelding ?

Welkom hier [acro=In ieder Geval]iig[/acro] :Y
Ik heb je direct even op de kaart gezet.
Zo te zien is er nóg een Almeerder die onze mooie portal heeft gevonden.
Kennen jullie elkaar ?

Veel (lees-)plezier hier.

:w Ruud
 

Vega

Medewerker
Administrator
Welkom Nico.

Het is toch nog gelukt uiteindelijk.

Welkom op het OOP.

We zien alle graag foto's van je Omega.
 
A

Anonymous

Gast
Ik die zometeen even schieten als ik hem heb opgehaald bij de dealer. Gr. Nico

-- 20 jan 2011 16:38 --

He Antonio woont dus ook bij mij in Almere. Zal een berichtje naar hem sturen.<br /><br />-- 20 jan 2011 16:44 --<br /><br />Ruud, We kennen elkaar niet maar heb Antonio maar meteen even een mail gestuurd. En de reden warom het niet lukte... Voor het eerst echt bezig met een forum en dan druk je wel eens op de verkeerde knoppen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan