Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Wie ik ben

Status
Niet open voor verdere reacties.
A

Anonymous

Gast
Oeps,

Totaal vergeten om bij het aanmelden bij het Forum mezelf even voor te stellen. Uit de afdeling dat komt wel......en vervolgens komt het er niet van en pleur ik voor de gezelligheid gewoon maar even een technisch probleem op het daarvoor bestemde forum. Terecht dat de moderator ingreep.

Daarom: De naam is Kees (verrassend met zo'n gebruikersnaam) en rij inmiddels mijn derde Omega. Ben een paar keer vreemd gegaan en uitstapjes gemaakt naar Amerikanen (Chevrolet en Ford) en 1x een Fransoos. Dat laatste nooit meer maar ik zit nog steeds te kwijlen als er een dikke V8 voorbij komt rochelen. Mijn Omega nu is een 1997 2.5 TD; ik ben gek op het geluid van 6 en 8 cilinders. Mijn eerste Omega's waren 2 versies van de 2.6 dual ram benzine auto's (sedan en station). Ook zo verfijnd lopende 6 pitter.

Naast mijn Omega rijd ik veel motor.Momenteel op een Suzukl GSX 1100F. Een combi van sport?toermotor met ook al zo'n lekkere bak PK's (135). En de toekomst van ik en mijn Omega.......mmmmm, hoop dat mijn technisch probleem gevonden kan worden en de gebroken V-snaar niet al te veel schade heeft aangericht en dattie dood en overleden is.

Spreek jullie vast nog wel!

Kees
 
Hey Kees,

welkom in ons midden.
Leuk verhaaltje :Y dat doet het altijd goed.
Jammer voor ons allen: de Omega V8 is er nooit (van) gekomen.
Maar ik ben met jou eens: dat lekkere V8 geluid is héérlijk d:)b

Veel (lees-)plezier hier :Y
:w Ruud
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan