Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Wie ik ben

Status
Niet open voor verdere reacties.

Illuminat0r

KnuffelBelg
saai zei:
We hebben een zoon van 9 jaar en die is sinds de aanschaf van de Omega niet meer zo misselijk achterin, had hij altijd wel in de Vectra.

Zie je wel dat een Omega helend werkt...
Ik moet dringend wat kilometers maken om van die verkoudheid af te geraken...

Veel plezier aan de trouwe 4wieler, en welkom op het portal

Stijn
 
Welkom Bertus (of zit Mw. Bertus nu stiekum achter het toetsenbord...? ;))

Ik heb ook Vectra gereden maar vind, persoonlijk, dat de Omega toch echt een klasse beter is.
We zijn benieuwd naar de foto's, dus laat maar komen (kunnen er nooit genoeg zijn :P ).
Veel plezier hier.

:w Ruud
 
Hallo meneer en/of mevrouw Bertus,

Van harte welkom op het OOP en veel plezier nog hier en met de Omega natuurlijk.

Groet,

Walter
 

Colinh

Donateur 2023
Welkom hier, goed dat jullie er weer een hebben.

Fotos zijn altijd werkom ;)

saai zei:
Hallo.

Sinds de zomer zijn wij trotse bezitters van een opel omega 2.5 v6 van 2000. We hebben een aantal jaren in een Opel Vectra gereden en we misten al een tijdje de ruimte in de auto. Een jaar of 9 geleden hadden we ook een omega, maar dat was een station van 1995. Aangezien dat ik toen niet werkte was het een vrij prijzige auto in onderhoud. Maar de liefde bleef. We hopen nog op een paar mooi rijuren in onze omega. Tja, een automaat went natuurlijk ook snel. Ook is hij lekker ruim voor ons drieen. We hebben een zoon van 9 jaar en die is sinds de aanschaf van de Omega niet meer zo misselijk achterin, had hij altijd wel in de Vectra. Mijn man ook blij, hij werkt in een V6 (scania) en rijdt prive ook in een V6. Een foto volgt nog.

Waarschijnlijk bedoel je een V8, of een 6 in lijn, V6 heeft Scania niet ;)


Mvg Colin.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan