Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

wie is patensas

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo allemaal,

Ik ben Patrick uit Utrecht en ben eindelijk weer de trotse bezitter van een Omega.
Na 2 jaar geleden afscheid te nemen van mijn MV6 uit `95 hebben wij er sinds kort
weer een.

Dit keer geen dikke 3 liter maar een bescheiden 2.5i V6 sedan uit `96.

Er zijn wel wat dingen die niet helemaal in orde zijn dus de vragen van mijn kant zullen
wel gaan binnen stromen :z
 

Vega

Medewerker
Administrator
Welkom Patrick.

Stel je vragen in de juiste afdelingen en dan komt het vanzelf goed.

Ene we zijn gek op foto's
 
Slurpy zei:
Welkom op het forum en vraag maar raak. :w

Dank je wel, eigenlijk stom dat ik nooit eerder lid geworden ben. Dit is namelijk al mijn 3e Omega O-)

renemv6 zei:
Welkom Patrick

Brandt maar los met je vragen :Y

Mgr René

Die gaan er zeker komen, eerst een een beetje inlezen op het forum.
Kan zomaar dat mijn vragen al beantwoord zijn.

Vega zei:
Welkom Patrick.

Stel je vragen in de juiste afdelingen en dan komt het vanzelf goed.

Ene we zijn gek op foto's

Dat moet wel gaan lukken, rustig aan en niet te overhaast gaan plaatsen van reacties en alles komt wel goed.
 
Hallo Patrick en welkom :Y

Je hebt wel wat inhaalwerk te doen v.w.b. lezen :>
Er staat inmiddels een respectabele hoeveelheid informatie op ons forum en hopelijk worden hierdoor ook een aantal van jouw vragen beantwoord.
Een heleboel weten niet dat er een redelijk goeie zoekmachine in ons forum zit ingebouwd. Deze vindt je rechtsboven in de balk (verrekijkertje). Dus als je iets niet kunt vinden of je bent gewoon nieuwsgierig of er over een bepaald onderwerp iets geschreven is: gebruik de zoek-functie... hij doet het erg goed :P

Veel plezier hier.

:w Ruud
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan