Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

xenon lampen

weet iemand wat voor merk/ type originele xenon lampen er in de omega zitten?
heb er bij mij 1 kapot
heb de opel gebeld, en vertelde me zonder te lachen, dat deze lampen 173 euro ex btw zijn
als ik het type of merk weet, kan ik ze misschien ergens anders zoeken
of dat jullie weten waar ze goedkoper zijn
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Ik heb de mijne via Ebay.de, daar kost een set van 2 lampen je zo'n 70 euro incl. verzendkosten.

Kijk hier eens: <a class="postlink" href="http://cgi.ebay.de/2-X-PHILIPS-Xenon-Brenner-Birne-85122-35W-D2S-Fassung-/280583830403?pt=Autoteile_Zubeh%C3%B6r&hash=item4154197b83" onclick="window.open(this.href);return false;">http://cgi.ebay.de/2-X-PHILIPS-Xenon-Br ... 4154197b83</a>
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Ik vertrouwde teveel op de Ebay zoekfunctie zie ik. Ik zocht op exact dezelfde set als ik kocht (ook de + versie) maar die heeft ie maar weggelaten.

Oftewel Olaf: Peter zijn linkje volgen. :Y
 
Yep, gewoon bestellen op Ebay is de boodschap.
Ik heb een paar maanden geleden de mijne vervangen voor de luttele prijs van een 70-tal eurotjes.
 
nog een klein vraagje, is het ook mogelijk om er 50 watt lampen in te zetten?
of is dat teveel van het goede?
kan op ebay namelijk kiezen tussen 35 en 50 watt
 
50 Watt is wat aan de ruime kant.
Geen idee hoeveel warmte deze variant produceert, maar ik zou daar even naar informeren als je overdenkt om deze aan te schaffen.
 

Vega

Medewerker
Administrator
Dan moet je ook andere ballast modules aanschaffen die 50W aankunnen.
De standaard Omega ballast modules kunnen maar 35W aan.
 
Vega zei:
Dan moet je ook andere ballast modules aanschaffen die 50W aankunnen.
De standaard Omega ballast modules kunnen maar 35W aan.



Precies Vega !


En het gaat om het rendement ! 50watt wil niet per definitie zeggen méér licht ! gewoon 35 watt steken, dan blijft alles heel, als je meer licht wilt moet je andere lenzen gaan monteren.



Groetss,
Sjors
 
Vega zei:
Bijna goed Jacco beter is de + versie, de + versie heeft een iets hogere lichtopbrengst en is ook gewoon 4300K
PHILIPS Xenon Brenner Birne 85122 + 35W D2S Fassung
Zoals hier 2x Philips D2S Xenon Brenner 85122+ 35W E1 NEU / NEW €59,99
Ik heb binnenkort een setje xenon lampen nodig dus had even de zoekfunctie gebruikt en kwam hier uit. Ik vroeg me af of dit nog steeds de beste optie is of dat er iemand nog een andere/betere optie heeft (zijn de originele volgens mij dus lijkt mij het beste) en/of ervaringen.

Groetjes, Paul.
 

Illuminat0r

KnuffelBelg
Just my 2c wat betreft onze US HID's
viewtopic.php?f=51&t=2956

Volgens mij zijn deze kwalitatief iets minder dan de OEM philips D2S branders.
Naar mijn gevoel heb ik iets minder lichtopbrengst ondertussen en een iets rodere kleur dan 4300K...
 
Bovenaan