Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

19"& 20"Velgen

B-Buster

Medewerker
Administrator
Verschil tussen 16 > 18 is al erg groot.

Bij 20" zorgen dat je vullingen goed vast zitten.
 
Hahaha ok duidelijk,

ik heb er nu 15" onder zitten en ik denk dat ik toch voor de 18" gaat, denk dat dit niet misstaat onder mijn Omi.
 
valt reuze mee
mn aute diesel staat op 19 inch met 245 35 19 en dat reed super had er 2.5cm spoorverbreders tussen de auto staat nu stil omdat ik hem niet meer gebruik maar wat een super wegligging
 
Ik ben van 16" 225-55 naar 18" 235-45 gegaan. Rijd super, je voelt alleen wat meer van de weg. Maar dat vind ik niet erg :)

Bij mij is de km-teller afwijking hetzelfde gebleven. En kan ook gewoon mijn reserve wiel blijven gebruiken 15" 195-65
 
Hee jongens ik heb onder mijn omi 20 inch velden 235 30 20 en je voelt wel iets meer op het stuur maar de vering van de omi vangt veel op dus het valt wel mee
Mvg joey
 

Illuminat0r

KnuffelBelg
passion zei:
Hee jongens ik heb onder mijn omi 20 inch velden 235 30 20 en je voelt wel iets meer op het stuur maar de vering van de omi vangt veel op dus het valt wel mee
Mvg joey

Hier ben ik het helemaal mee eens.

Uiteraard is er een duidelijk verschil, je voelt elk steentje op de weg liggen. Dat is goed, geeft je dus goede feedback! Maar 't Is niet zo dat je bij elk steentje door elkaar geschud wordt.
Mijn maten: 245-30 R20 en 295-25 R20

Mijn gevoel:
op 20" grip en baanvast, maar wel 'trager'
op 17" grip en behoorlijk snel, maar een boot-achtig gevoel waar ik de eerste dag weer aan moest wennen _O-
comfortband voor de OmegaB met voldoende grip is de 225-55 R16!!!
 
Bovenaan