Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

2.5dti houd in op 3000 toeren

Illuminat0r

KnuffelBelg
Als ik mij niet vergis was je toch redelijk handig? Had je ook niet zelf de wervelkleppen eruit gehaald?

Als je een brug ter beschikking hebt en je kan het zelf doen met je eigen sleutels, kom je er met de 1000€ van de ruilturbo volgens mij vanaf, pakkingen niet vergeten, maar dat kost niet veel.

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=50

Vraag ook zeker onderdeelprijzen bij de gewone BMW dealer!

just my 2cents
Ik maak uiteraard jouw rekening niet...
 
Ik zou dat wel op de wereld krijgen, maar nu weer een hoop geld investeren om dan binnen 14 dagen weer stil te staan. Het is me allemaal een beetje teveel aan het worden. Ik heb men auto dagelijks nodig en moet dus een auto hebben waar ik een beetje kan op vertrouwen. Bij men v6 had ik dat, maar met deze .... ach we zien wel hoe het loopt. ik kan misschien beter de ganse motor wisselen ;)
 
ik heb er wel eentje :) maar kan niet zeker zeggen dat je hier geen problemen mee gaat krijgen natuurlijk. + ben ik zelf aan het denken voor deze eventueel ook bij te houden voor als ik zelf iets aan de hand ga krijgen zoals jij nu. :)
 
R

Ralph

Gast
prima prijs voor een turbo. 7(8)7
laat hem eens reviseren scheelt de helft.
anders zelf reviseren nieuw lager en turbinebladen en gaan.
 

richard66

500.000+
kikske zei:
Turbo is al thuis, nu de goesting nog vinden om hem er in te steken ... ;)

Aha dat is goed nieuws d:)b

En even een paar uur er voor uittrekken , Even lekker onder je omega liggen _O- en ze is weer blij met haar nieuwe onderdeel ;)

Succes met de inbouw :s

gr Richard. :b
 

Joep

Verbannen
Ik hoop voor je dat het droog blijft tenzij je binnen kunt sleutelen. Veel succes in ieder geval en zoals gezegd, veel foto's maken. :)
 
Bovenaan