Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

3.2 executive of 3.2 executive edition

Maurice

OOP Chef de cuisine
kan mij iemand vertellen wat het verschil is tussen een 3.2 executive en een 3.2 executice edition ??? bvd Maurice
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Het modeljaar.

De 3.2 Executive is geleverd van 2001 - 2002. Het laatste modeljaar (2003) is dit gewijzigd naar Executive Edition. Waarschijnlijk om mee te lopen in de lijn van Business 'edition' en Onyx 'edition'.

Enige verschillen zijn zover ik weet dat modeljaar 2003 (de Executive Edition dus) voorzien was van een ESP i.p.v. Traction Control en een regensensor.
 
B-Buster zei:
Het modeljaar.

De 3.2 Executive is geleverd van 2001 - 2002. Het laatste modeljaar (2003) is dit gewijzigd naar Executive Edition. Waarschijnlijk om mee te lopen in de lijn van Business 'edition' en Onyx 'edition'.

Enige verschillen zijn zover ik weet dat modeljaar 2003 (de Executive Edition dus) voorzien was van een ESP i.p.v. Traction Control en een regensensor.



Niet om nou direct jou aan te vallen Jacco, maar even ter aanvullende info ;)

Klopt niet helemaal, de ESP kwam met de 2.6/3.2 2.5 DTI ongeacht welke uitvoering.

Executive is t/m MY 2001 gevoerd, af dan Executive Edition.


Groetss,

Sjors
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Mijn kennis komt slechts uit een Opel foldertje (prijslijst 2002 en 2003) Sjors. Als jij andere bronnen hebt die anders spreken, prima natuurlijk. :)

Ik doelde niet te zeggen dat ESP aan de 3.2 voorbehouden is he, daar heb ik me even toe beperkt gezien dit draadje.

Anyway, als het vanaf MJ2002 'edition' is klopt mijn info nog steeds wat betreft verschil tussen Executive en 'edition' erachter. :P ;)
 
Bovenaan