Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

3.2 V6 2002 136.000km

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo autoliefhebbers, en in dit geval de Omega..

Mijn naam is Robby uit Den Helder en ben van plan de volgende Omega aan te schaffen

http://link.marktplaats.nl/599387197

Ik heb al een proefrit gemaakt en de auto bekeken, rijdt, remt, stuurt, veert en voelt gewoon goed aan, zowel de motor en automaat heb ik niet kunnen betrappen op problemen ivm genoeg vermogen en goed/netjes doorschakelen van de automaat in alle standen.

De combinatie van binnen en buiten een hele mooie kleurstelling en op de schade op de achterklep en de 2 hoeken van de voorbumper welke momenteel worden herstelt een strakke auto.

Ik ben alleen benieuwd wat jullie "kenners" van deze auto vinden, is de auto mss bekend op het forum (vorige eigenaar ofzo) en wat is jullie algemene indruk?
Er staan er ook meerdere op MP rond deze prijscategorie maar volgens mij is de prijs/auto verhouding wel in orde?

136.000km met NAP en de distributie is 15.000km geleden al vervangen.

Nogmaals, Ik zou graag willen weten wat jullie van deze auto vinden?!

Mijn Vorige Opels in chronologische volgorde
kadet 1.3
Kadet 1.8 GT
Astra GSI 2.0 8v
En last but not least Opel Omega A caravaan 3.0 24v

Momenteel heb ik ook nog een BMW E28 535i uit 1986 en ben ik ook op het E28Forum en E34Forum actief.

Groeten en veel kilometerplezier toegewenst in jullie eigen heilige koe.
Robby
 
Robby welkom hier!

Ziet er uit als een strakke Omega! Zelf ken ik hem niet, maar als iemand hem hier kent, hoor je dat snel genoeg :)

Alvast veel plezier met je toekomstige bolide, ga je veel plezier van beleven ;)
 

Joep

Verbannen
Ik had deze ook al zijn staan Robby, lijkt mij een goede auto. Ik ken hem ook niet, maar toch.

Als je de mogelijkheid hebt, zou ik vragen of je de Omega ook van onderen mag bekijken (op de brug)

Voor de rest, Welkom! ;)
 

Colinh

Donateur 2023
Welkom hier !


Leuke auto's heb je gehad ;)


Ik ben wel benieuwd naar foto's van de A Omega 3.0 en de BMW ;)






Gr Colin
 

omega_cruiser

A.k.a. insignia_cruiser
Donateur 2023
mooi b2 hoor

ik zou er voor gaan als inderdaad de onderkant ook goed is (uitlaat)


groeten, Hans
 
Welkom alhier, strakke Omega qua kleur en velgen en dan vooral de velgen................... _/-\o_ mocht je hem aanschaffen veel Freude am Fahren............ ;)
 
ziet er goed uit en heeft weinig gelopen, ook mooi interieur heb ik zelf ook wel smet gevoelig, wat ik alleen raar vind is de radio en het display, normaal heeft dit type auto de ncdc 2015 erin met standaard navivagatie en 4 cd wisselaar en bij deze zit er nog een cassettespeler in en dat matcht niet, ik heb dit even nagekeken op de folder en misschien even achterhalen wie de vorige eigenaar was want ik zie dat er al 3 vorige eigenaars waren , waarom heben ze hem weggedaan, verder vrij probleemloze motor heb hem zelf ook zoals je kan zien
 

Joep

Verbannen
Icebrain zei:
Welkom alhier, strakke Omega qua kleur en velgen en dan vooral de velgen................... _/-\o_ mocht je hem aanschaffen veel Freude am Fahren............ ;)
Ik wil de mijne wel ruilen tegen de jouwe... O-)
 
jacques zei:
ziet er goed uit en heeft weinig gelopen, ook mooi interieur heb ik zelf ook wel smet gevoelig, wat ik alleen raar vind is de radio en het display, normaal heeft dit type auto de ncdc 2015 erin met standaard navivagatie en 4 cd wisselaar en bij deze zit er nog een cassettespeler in en dat matcht niet, ik heb dit even nagekeken op de folder en misschien even achterhalen wie de vorige eigenaar was want ik zie dat er al 3 vorige eigenaars waren , waarom heben ze hem weggedaan, verder vrij probleemloze motor heb hem zelf ook zoals je kan zien


Hier moet ik effe op in spelen die van mijn heb ook een crt2008 erin zitten en ook dit display met bose
Er hoeft niet per definitie navigatie in tezitten dat was destijds een optie en Er zit ook geen gps antenne op
Dus er zal denk ook nooit geen navigatie ingezeten hebben.
 

Vega

Medewerker
Administrator
Welkom Robby.

Zo te zien een mooie Omega, hou ons maar op de hoogte.
 
carenbar zei:
jacques zei:
ziet er goed uit en heeft weinig gelopen, ook mooi interieur heb ik zelf ook wel smet gevoelig, wat ik alleen raar vind is de radio en het display, normaal heeft dit type auto de ncdc 2015 erin met standaard navivagatie en 4 cd wisselaar en bij deze zit er nog een cassettespeler in en dat matcht niet, ik heb dit even nagekeken op de folder en misschien even achterhalen wie de vorige eigenaar was want ik zie dat er al 3 vorige eigenaars waren , waarom heben ze hem weggedaan, verder vrij probleemloze motor heb hem zelf ook zoals je kan zien


Hier moet ik effe op in spelen die van mijn heb ook een crt2008 erin zitten en ook dit display met bose
Er hoeft niet per definitie navigatie in tezitten dat was destijds een optie en Er zit ook geen gps antenne op
Dus er zal denk ook nooit geen navigatie ingezeten hebben.
De folders vertellen anders Barry, heb jij ook en 3.2 executive want op de folder hebben ze bij de 3.2 exe standaard de ncdc 2013 of 2015 dus dat is wat ik weet, en mijn auto heeft slechts 1 eigenaar gehad die hem zo nieuw heeft gekocht zonder iets extra s toe te voegen
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Niet altijd op de folder afgaan. ;)

Executives zijn ook geleverd met een CCRT2008. Zie bijv. ook die van Janneman.
 
Mooie Omega, maar volgens het RDW nog geen tenaamstelling op nieuwe eigenaar, dus waarschijnlijk nog niet verkocht, auto staat ook nog gewoon op de site van de aanbieder. :?

gr Hugo
 
Radio hoort er gewoon in, heeft cassette, cd speler met ingebouwde wisselaar en telefoon.
klopt gewoon.
zo te zien is het een hele mooie.
mvg.rob
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan