Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

3de stoplicht

Ik weet dat in een B2 sedan het derde stoplicht mooi ingewerkt zit in het paneeltje bovenaan.Nu wou ik graag weten of ik dit ook in een B1 kan plaatsen.Is het nou gewoon om te zetten of zijn er aanpassingen nodig?
 

yoyo

The UK brothers
Ik heb er een derde Remlicht inzitten.
Wat moet ik met een verkeerslicht op mijn hoedenplank?

geintje.....als het goed is kan je deze zo plaatsen ,alleen moet je wel even
door je C stijl een draad trekken voor je aansluiting op je originele Remlicht.
 
Ok,thnx voor de info jongens.Ga ik eens kijken op de sloop naar een B2.Is wel moeilijk te vinden hier in Belgie(apenland),tenzij iemand dit heeft liggen mag dit altijd laten weten.
 
corsake61 zei:
Ok,thnx voor de info jongens.Ga ik eens kijken op de sloop naar een B2.Is wel moeilijk te vinden hier in Belgie(apenland),tenzij iemand dit heeft liggen mag dit altijd laten weten.

mijn b1 uit 99 heeft zijn 3de remlicht ook bovenin zitten, dus misschien moet je gewoon opzoek gaan naar een late B1.
 

Berry

OOP Huisleverancier
Corsake hoeveel remlichten wil je hebben,heb nog wel een paar sets liggen compleet met het plastiek werk,bij intresse doe je maar een pbtje.
Gr Berry
 
Berry zei:
Corsake hoeveel remlichten wil je hebben,heb nog wel een paar sets liggen compleet met het plastiek werk,bij intresse doe je maar een pbtje.
Gr Berry
gaan die per stuk of krijg je korting
als je een gros afneemt. _O-
 
Berry zei:
Ik ben al zo goedkoop peter .... 8)

daar waren we ondertussen al achter

als mijn distributieriem is vervangen heb ik een verlanglijstje
en ik denk dat ik dan wel gebruik ga maken van je voorraad
 
Bovenaan