Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

99 er navi update's ?????

volgensmij draait t ding op een cd van 2000 zijn daar nog nieuwere voor te krijgen want deze is wel erg achterhaald
 
Daar zijn nieuwere voor te krijgen, ja :Y
Ik heb onlangs een originele op eBay gekocht (moet ik nog ophalen bij postkantoor).
(Nu heb ik wel een nieuwere versie, want jij moet Carin hebben, ik heb NavteQ).
 
Mja, me and my big mouth...
De versies die er nu op staan zijn idd voor de nieuwere Carin systemen...
Dat zal mij leren om een uitspraak te doen, voordat ik het gecontroleerd heb :N
Sorry, Henri. Ik zal wel de boel in de gaten houden voor nieuwere versies.
 
ik had ook a redelijkgezocht maarja... zou t op prijs stellen als je wat weet hoor i t graag

grtz henri
 
Klopt voor de B1 systemen zijn er niet veel cd's in omloop, de basis in een Carin Philips systeem.

Nieuw zijn ze echter wel gewoon verkrijgbaar :)
 

Vega

Medewerker
Administrator
Hier is toevallig een Europa setje komen aanwaaien.
Volgens mij versie 2010 met database 2009.
Of het werkt weet ik niet.
 
MetalRush zei:
Eeeh, Henri is op zoek naar een setje.
Dit riekt naar topic-kaping :(

ik neem aan dat ik ook wel een krijg mocht t werken een cd branden is zo gebeurd toch?

de vdo schijnt ook te werken mn maat gebruikte de vdo cd van citoen ook in de carin
 
VDO kán werken.
Ze hebben echter meerdere versies die niet 'downwards compatible' zijn.
M.a.w.: de oudere navi's werken niet met de nieuwere cd's. Kwestie van uitproberen :Y

En ja, cd branden is zo gebeurd (hoewel ie wel op max. 2-speed gebrand mag worden! Liefst zelfs 1-speed).
Maar de heren waren weer voor zichzelf bezig en dit is jouw topic :)
 
[mod]Ho even, AJ.
Ik heb even jouw post geschoond omdat ik eruit kan opmaken dat je onze Algemene Voorwaarden niet hebt gelezen.
Ten eerste verzoeken wij een ieder zich even kort voor te stellen, voordat men begint met vragen te stellen of berichten begint te plaatsen.
Ten tweede vind ik 10 euro voor een originele cd niet geloofwaardig. Ik kan mij vergissen, maar dat wil ik dan graag bevestigd zien. Dan treden de punten 5.3 en 8.6 van onze AV in werking.

Bij deze dus het vriendelijke verzoek om je aan onze 'spelregels' te houden.

Ruud[/mod]
 
Bovenaan