Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

aangrijpend mooi

renepaul

Donateur 2024
[ytubehd]http://www.youtube.com/watch?v=h-8PBx7isoM[/ytubehd]

test.
Ik weet niet of dit lukt zo.
ik zie wel.


[mod]Linkje fixed.
B-Buster @ 11-08[/mod]
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Mooi filmpje, dat is een stuk indrukwekkender dan die opvoedkundig verantwoorde maar saaie prut die ze bij de overheid verzinnen.
 
Ik vertrek ook nooit zonder m'n gordel aan nadat ik een jaar of 17 geleden eens met m'n paasei in de vooruit van een taunus heb gehangen. :S
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Slurpy zei:
Ik vertrek ook nooit zonder m'n gordel aan nadat ik een jaar of 17 geleden eens met m'n paasei in de vooruit van een taunus heb gehangen. :S

Ik heb hem ook altijd om, dat is voor mij een gewoonte geworden om na het starten en aandoen van de lampen naar links te grijpen voor dat ding. Ik kan ook eigenlijk niet zonder rijden, dat voelt raar. 8)7
 

renepaul

Donateur 2024
Moest een keer een snelle boodschap doen voor het werk, was nog niet de hoek om, en gelijk aangehouden.
Kassa voor de staat :(
 
een heel mooi en indruk wekkend filmpje, maar ondanks dat draag ik mijn gordel nooit, dat komt omdat deze mij 12 jaar geleden bijna het leven heeft gekost. da's de andere kant van de safety belt. zal zeker een levens redder zijn maar ja voor mij toen niet.
 
idd veel mooier dan al die andere voorlichtingscampagnes....

Maar toch ben ik ook zo'n persoon die never nooit zijn gordel meer omdoet sinds een ongeval in 99 waar ik flink letsel heb overgehouden dankzij de gordel.
Word heel soms wel eens aangehouden, en dan gewoon uitleggen waarom ik hem niet draag, plus dat ik van mening ben dat de mens zelf moet beslissen of hij risico's loopt, 9 van de 10 keer laten ze het er dan ook bij.
Heb sindsdien 1x een bon ervoor gekregen.
 
Bovenaan