Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Achterbank: Openbare Vuilstort?

Ik heb vandaag het interieur eens grondig schoongepoetst, was best wel nodig...:

10olede.jpg


Gadverd*****! Tien jaar opgehoopt en aangekoekte chips, snoep, knikkers, flippo's en geld :P werd er dik €7,= rijker van! Het enig wat ik niet tegenkwam was ongedierte :D bah...

[mod]Verplaats naar 'Algemeen'. Dit hoort niet echt thuis in de 'Wasbox', aangezien het niet bijdraagt aan dat draadje.
:) Ruud[/mod]
 

yoyo

The UK brothers
Zou hey...ik dacht dat het bij mij een bende was......(er staat een doosje met spulletjes achter de bijrijders stoel) maar dit is best wel een zooitje.
Hoelang heb je deze auto al?
Dit zijn één van de dingen die ik meestal gelijk nakijk!

(Nog geen last van Jeuk gehad?)
 
yoyo zei:
Zou hey...ik dacht dat het bij mij een bende was......(er staat een doosje met spulletjes achter de bijrijders stoel) maar dit is best wel een zooitje.
Hoelang heb je deze auto al?
Dit zijn één van de dingen die ik meestal gelijk nakijk!

(Nog geen last van Jeuk gehad?)


Tot u toe geen vreemde aandoeningen gehad wat me echt wel verbaasde. En de auto hebben we alweer een paar maanden maar kwam er gister pas achter dat die zitting los kan :$
 
Damn zeg. Volgens mij hadden de vorige gebruikers een gebrek aan asbakken in jouw auto. Dus toen besloten ze het maar onder de zitting te gooien, omdat daar toch niemand er last van zou hebben.... 7(8)7


Zo'n vieze zooi heb ik nog NOOIT gezien onder een zitting, en ik heb er al HEEEEEEL wat los gehad. Wat een broedplaats voor allerlei enge rotzooi.... :r
 
Omega-B2 zei:
Damn zeg. Volgens mij hadden de vorige gebruikers een gebrek aan asbakken in jouw auto. Dus toen besloten ze het maar onder de zitting te gooien, omdat daar toch niemand er last van zou hebben.... 7(8)7


Zo'n vieze zooi heb ik nog NOOIT gezien onder een zitting, en ik heb er al HEEEEEEL wat los gehad. Wat een broedplaats voor allerlei enge rotzooi.... :r
Hangt er denk ik vanaf waar je je auto koopt. Ik heb er iets van 28 gehad en bij de meeste ligt wel van dit soort zooi onder de achterbank. Zelfs onder de bank van mn corsa ligt nog van dit soort zooi. Niet zo veel maar wel het 1 en ander. Zeker als de vorige eigenaar kinderen heeft gehad kun je een boel verwachten.
 
Mja niet normaal, wat zich daar kan ophopen in al die jaren !! ik kom het op de zaak ook veel tegen, met name bij auto's waar je de achterbank MOET Opklappen zodat de achterbank plat kan ! ik heb het bij mijn Eigen huidige MV6 ook eens los gehad (vlak na aanschaf om alles lekker schoon te maken) ik kwam er letterlijk 3 korrels zand tegen !! verders gewoon een beetje stof.. er heeft ook aan de niet aanwezige gebruikers sporen, noot iemand achter in gezeten.. vorige 1e eigenaar was een man uit 1929, rentenier en dit was zijn 2e auto.. dus dat is dan ook wel logisch :s

Bij mijn vorige sport wel wat meer troep, zand, stof kruimels balpen wat geld, snoeppje enz..)



En volgensmij viel het bij de nieuwe Omega 3.2 V6 Executive Edition van Niels ook reuze mee ! daar hebben we de bank ook nog even van omhoog gehad namelijk.








Groetsss,
Sjors
 
Sjors-V6 zei:
Mja niet normaal, wat zich daar kan ophopen in al die jaren !! ik kom het op de zaak ook veel tegen, met name bij auto's waar je de achterbank MOET Opklappen zodat de achterbank plat kan ! ik heb het bij mijn Eigen huidige MV6 ook eens los gehad (vlak na aanschaf om alles lekker schoon te maken) ik kwam er letterlijk 3 korrels zand tegen !! verders gewoon een beetje stof.. er heeft ook aan de niet aanwezige gebruikers sporen, noot iemand achter in gezeten.. vorige 1e eigenaar was een man uit 1929, rentenier en dit was zijn 2e auto.. dus dat is dan ook wel logisch :s

Bij mijn vorige sport wel wat meer troep, zand, stof kruimels balpen wat geld, snoeppje enz..)



En volgensmij viel het bij de nieuwe Omega 3.2 V6 Executive Edition van Niels ook reuze mee ! daar hebben we de bank ook nog even van omhoog gehad namelijk.








Groetsss,
Sjors


Hahaha,

Inderdaad, dank dat je ook even aan mijn auto denkt, ik begon bij bovenstaande foto's
alweer te twijfelen!! B-) (om nog een keer te kijken!)

Maar als het niet hoeft laat ik hem lekker zitten :Y (zitten allemaal snoetjes en stekkertjes aan :) )

Groetjes,

Niels
 
Bovenaan