Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Achterbumper Caravan Beschermen.

Hai Mannen en vrouwen,

Er zijn toch wel een aantal Caravan bezitters bij het OOP en ik vraag me af of ze het volgende probleem kennen.
Ik houd mijn Omi natuurlijk poepie netjes, maar heb hem wel voor dagelijks gebruik. Nu vind ik de achterbumper erg kwetsbaar. Je moet heel goed oppassen met het inladen van grote/zware dingen want de lak is heel snel beschadigd.

Nu zie ik op kleine bestelauto's wel eens zo'n metalen "tranen" hoekstrip maar dat lijkt me niet zo passen. Een stukje plakplastiek is het ook niet helemaal.

Heeft iemand daar al een handige en ook een beetje nette oplossing voor?

BVD

Gr Rob Vk.
 

Vega

Medewerker
Administrator
Voor de B1 kon je zo'n beschermplaat kopen (niet origineel) voor de B2 heb zo nog nooit iets gezien.
 
er zijn wel strips in alu of rvs net zoals de instaplijsten die je er overheen kunt zetten dit wil ik zelf ook doen
 
Ja die strip is wel mooi maar ik zag hem graag ook nog een stukje verder naar beneden. Dus met een hoek er ik,
ik ga zoeken en nadenken.

Gr Rob vK.
 
rtvankampen zei:
Ja die strip is wel mooi maar ik zag hem graag ook nog een stukje verder naar beneden. Dus met een hoek er ik,
ik ga zoeken en nadenken.

Gr Rob vK.
Ik denk dat je dan toch uitkomt op een stuk doorzichtig plak plastic.
Er is ook van dat spul tegen steenslag, volgens mij moet dan de hele bumper gewrapt worden. Staat wel ergens iets over op het forum.

Gr. Paul
 
rtvankampen zei:
Ja die strip is wel mooi maar ik zag hem graag ook nog een stukje verder naar beneden. Dus met een hoek er ik,
ik ga zoeken en nadenken.

Gr Rob vK.
ee plaatwerker zelf laten maken kanook heel goed en dan in rvs
 
Bovenaan