Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

AFSCHEID

;w Helaas, helaas............ het is er toch van gekomen, de sport gaat naar een nieuw onderkomen, een gezin uit zeewolde hebben net de auto gekocht, dus vanaf volgende week te spotten in de polders bij zeewolde. Had hem echt willen houden maar de financien laten het gewoon niet toe om hem het hele jaar voor spek en bonen voor de deur te laten staan. En zeg nou zelf, word hij er dan beter op? Een ding is zeker, volgend jaar word de vakantieauto wederom een omega. ;w

Ik wil bij deze iedereen van dit forum complimenteren met deze topsite, kunnen heel veel forums nog een puntje aan zuigen, zo actief als het omega forum is. _/-\o_

Ik ben donateur, dus blijf voorlopig stiekem ff meekijken, altijd leuk *O*

:f bye bye, zwaai zwaai :f

Eric

29y0ggk.jpg
 

Colinh

Donateur 2023
Jammer Eric! Maar het zat er in.

Ben benieuwd wat voor Omega je volgend op vakantie hebt d:)b



Gr Colin
 
Erg jammer, Eric. Maar ik kan jouw beweegredenen wel begrijpen; stilstaan doet geen enkele auto goed :N

Hopelijk zien we je toch nog eens terug, al was het maar om lekker slap te ****len ;)
Je bent altijd welkom hier :Y

:w Ruud
 
Colinh zei:
Ben benieuwd wat voor Omega je volgend op vakantie hebt

Ik ga alvast dromen van een mooie zwarte wagon, met creme lederen sportinterieur en een 3.2 V6 uiteraard :z
Dromen kan nooit kwaad, toch?

By the way, ik denk dat er volgende week een nieuw lid komt, heb hem uiteraard op de hoogte gebracht van het OOP, kan ook niet anders he, met zo'n kentekenplaathouder _/-\o_

Die mensen waren vorige week wezen kijken bij een beige 3.2 station in rotterdam bij autobedrijf de klip, schijnt een erg ranzige auto te zijn, mooie foto's maar dat is ook echt alles. Nu hebben ze dus de sport, kwamen terug van de proefrit, hartstikke blij volgens mij.
 

yoyo

The UK brothers
Eric,
Ik begrijp je helemaal, maar je zal best nog wel eens een n...e droom hebben.
Toch even blijven spieken is iets wat je altijd moet doen om je droom "levend" te houden.

greetz en succes.
Aart :w
 

Vega

Medewerker
Administrator
Ja wel jammer voor maar begrijpelijk.
Maar goed om te horen dat de Omega een goed baasje krijgt.
Er zijn een aantal autobedrijven in Rotterdam waar je beter maar geen auto moet kopen.
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Klinkt als een verstandige keuze.

Hopelijk blijft hij onder ons bij zijn nieuwe eigenaar, en zien we jou over een tijdje met een mooie verse (vakantie)Omega. :)
 
Denk dat (als ik het zo lees) je een wijs besluit gemaakt hebt.

Jammer, maar soms is het niet anders.. succes en blijf vooral mee kijken !



Groetss,
Sjors
 

Colinh

Donateur 2023
<a class="postlink-local" href="http://forum.opelomegaportal.nl/viewtopic.php?f=17&t=2388" onclick="window.open(this.href);return false;">viewtopic.php?f=17&t=2388</a>

Je komt toch nog wel met de Fiesta ??


Gr Colin
 
Colinh zei:
Je komt toch nog wel met de Fiesta ??

Helaas, helaas........ kermis in Assendelft, en als dorpsbewoner kan je dan niet wegblijven he.
Maar als je de fiesta wil zien, kom je toch ff de vrachtwagenparking van de veiling afstruinen, kan je gelijk 2 omega's spotten die daar regelmatig gebroederlijk naast elkaar staan _O-
 
Bovenaan