Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Alweer een omega rijder geholpen.

Krijg de laatste tijd veel vragen voor hulp. d:)b Zo goed als ik ben laat ik iedere omega rijder met problemen komen om deze vervolgens de wereld uit te helpen.

Zo ook Maurice. Hij zocht gisteren contact met mij en hebben vandaag afgesproken(ja ook op een zondag help ik een mede omega rijder).

Maurice had het probleem dat hij zijn rechter achterportier wel van binnen maar niet van buiten open kreeg.

Na aankomst.
DSC04428.jpg


DSC04406.jpg


Eerst maar de originele stadslicht lampjes vervangen door LED versies.Deze paste niet meer bij de xenon lampen.
DSC04407.jpg


DSC04408.jpg


Daarna het bekende probleem van het water in de omega opgelost.

DSC04405.jpg


DSC04409.jpg


DSC04410.jpg

Wat eruit kwam.

DSC04412.jpg


erna

DSC04411.jpg


DSC04413.jpg


Ook maar aangeraden een nieuw interieur filter te plaatsen. 7(8)7

Zag nog iets raars achter de voorruit liggen
DSC04426.jpg
:f

Volgende probleem was
DSC04422.jpg


Na klein beetje onderzoek was de oorzaak snel duidelijk

DSC04421.jpg

:h zo gaat het niet werken.

ook weer snel opgelost

DSC04423.jpg


DSC04424.jpg

:Y

En dan nu het probleem waar Maurice voor kwam.
Geen probleem slot eruit alles nakijken.
DSC04414.jpg


DSC04415.jpg


Uitgebouwd schoongemaakt en nagekeken. Na inspectie bleek alles te functioneren maar vast te zitten en na wat smeren werkte alles weer.

Weer terug inbouwen.

DSC04416.jpg


DSC04417.jpg


DSC04418.jpg


DSC04419.jpg


DSC04420.jpg


Al met al een productieve dag. :f *O* *O*

Gr Jack
 

Vega

Medewerker
Administrator
Erg goed werk Jack. d:)b d:)b
Als ik zo kijk naar de datum op de foto's is wel een zéér lange zit geweest. 8)7
:w
 
JA weet het. Krijg er de hik van.
De tijd blijft niet staan als ik hem instel. en krijg hem ook niet weg van de foto's.

Wordt tijd voor een nieuwe camera.

Gr Jack
 

Maurice

OOP Chef de cuisine
Re: Aweer een omega rijder geholpen.

Vega zei:
Erg goed werk Jack. d:)b d:)b
Als ik zo kijk naar de datum op de foto's is wel een zéér lange zit geweest. 8)7
:w

monteur "faster then sound"!!!! _O- _O- _O-<br /><br />-- 23 jan 2011 21:51 --<br /><br />Jack, wordt tijd voor een skateboard en een Delorean !!!!!!!!!! _O- _O- _O-
 
Mooi man, door zo geholpen te kunnen worden blijven mensen langer van hun omega genieten ! Top dat je dit zo doet !
 
Jack, de man met het Omega-hart :Y

Top man ! d:)b

Gelukkig zijn er meer, hier op ons mooie OOP, die zo'n hart hebben... ik hoop binnenkort nog meer foto's en dit soort verhalen te mogen lezen :)
 

yoyo

The UK brothers
Sorry Jack,
Ik lees dit nu pas , grandioos dat je maurice weer goed op weg hebt geholpen !!!!!
helemaal top Jack. d:)b d:)b d:)b
 
jack-omegax3.0xe zei:
laat maar weten. We kunnen altijd een afspraak maken.

Gr jack

Ga toch eerst zelf eens kijken of ik het paneel eraf krijg fatsoenlijk. Is iig 1 motortje doorsmeren (passagier kant) en 1 vervangen (bestuurderkant).
 
Bovenaan