Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

andere omega gekocht

Ik heb van de week me omega ingeruild.dit omdat het financieel verstandiger was en de nieuwe wel oudere omega er veel neter uitziet maar 80000 km ervaring had ipv 165000km.hij was van een oude monnickendammer die zijn rijbewijs moest inleveren vanwege niet meer verantwoord kunnen deelnemen aan het verkeer.was de afgelopen 10 jaar door de oude man maar 5000km p jaar meegereden.maar wel goed onderhoud laten plegen. Ik zal een foto posten .gr.leon sickmann
2ce69zp.jpg
e19keq.jpg
29lb53r.jpg
 

Colinh

Donateur 2023
Gefeliciteerd !!


Dat is geluk, met zo'n lage km stand !


Accesoires zet je nog over, of moest je de zwarte zo laten staan??




Gr Colin
 
Alleen me trekhaak en me velgen meegenomen. Me velgen ga ik eerst laten opknappen en evt nieuw rubber eronder . Verder zijn ze gelijk. :) ik zal straks mijn vakantoe verhaal gaan maken .bedankt voor de leuke reacties.
 
Succes sicky . de auto ziet er goed uit. Begrijp ik je goed dat de omega 10 jaar oud is?<br /><br />-- 22 aug 2013 21:52 --<br /><br />Nu ik nog eens goed naar je fotoos kijk, sicky, vind ik het wel verdacht dat de teller precies op 80000 staat. Vind je ook niet?
 
Hij is van 2000 . Ik ben zelf een monnickendammer en heb die garage gebeld en die bevestigde alles.beurtjes netjes afgestempeld en geferifieerd bij desbetreffende garage dus niet waar ik hem gekocht heb.en hij rijdt echt fantastisch!<br /><br />-- 22 aug 2013 22:27 --<br /><br />Lees nu wat er staat hihi die foto heb ik van de week gemaakt ...gekocht met 79734km om precies te zijn. :)
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Mooie upgrade, veel plezier ermee!

Die demper heb je toch zeker niet laten zitten?
 

Berry

OOP Huisleverancier
Uiteraard veel plezier er mee Leon.Maar zo tezien is het een kale business edition dus kun je bij mij lekker shoppen voor mistlampies,xenon,sproeiers enz hahaaaa [grapje hoor]
Gr B
 
sicky zei:
Nee die zit nu onder de beige.uiteraard!

-- 22 aug 2013 22:46 --

Nee die zit nu onder de beige.uiteraard!
Fjieuw... ik dacht al.
Mooie wagen, van binnen moet even gepoetst worden zeker? En zo'n lage km stand, dat is echt uitzonderlijk.
Veel plezier ermee!

Gr. Paul
 

Joep

Verbannen
Mooie wagen hoor! Leuk om te doen wat Berry voorstelde, maak je hem helemaal eigen/uniek van! :Y

Uitzonderlijke stand inderdaad! Ben benieuwd naar het resultaat met de uitlaat en de wielen!
 
Mijn achterdocht is helemaal weg Sicky. 79734km dat lijkt er op. overigens lukte het mij nooit om een foto te maken van de teller bij een markante overgang. 100.000 of laatst 140.000 als ik rij en weer eens op de teller kijk, was het er altijd weer dik overheen. Veel rijplezier samen.
 
Wát een fantastische kleur ! schitterende Omega ! heel veel rijplezier toegewenst d:)b


Ben benieuwd als eerdaags de Irmscher velgen er onder komen ! (nadat je ze hebt laten opknappen) staat erg fraai i.c.m. de uitlaat denk ik zo !



Groetkes,
Sjors
 
Bovenaan