Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

antenne op de station

wie kan me even vertellen met wat voor maatschroef de antenne vastzit op de station kan een betere afdichtingsrubber krijgen van de engelse sloper dus moet even weten wat ik voor gereedschap mee moet nemen
 
jacques zei:
wie kan me even vertellen met wat voor maatschroef de antenne vastzit op de station kan een betere afdichtingsrubber krijgen van de engelse sloper dus moet even weten wat ik voor gereedschap mee moet nemen


17 mm Jacques (steeksleutel ivm bedrading)
 

Berry

OOP Huisleverancier
Ik doe het meestal met een flex ...gaat sneller,en een 2de hands rubber d:)b
 
Berry zei:
Ik doe het meestal met een flex ...gaat sneller,en een 2de hands rubber d:)b
nieuw krijg je ze niet los Berry heb ik me laten vertellen en deze zag er goed uit zodoende kan hem voor niks eraf halen dus mocht hij toch niet goed zijn is er nog niks aan de hand

-- 07 nov 2013 19:17 --

P.H. zei:
jacques zei:
wie kan me even vertellen met wat voor maatschroef de antenne vastzit op de station kan een betere afdichtingsrubber krijgen van de engelse sloper dus moet even weten wat ik voor gereedschap mee moet nemen


17 mm Jacques (steeksleutel ivm bedrading)
dat is nog een grote jongen voor zo n antennevoetje ik had al 12-13 en 14-15 in de auto liggen maar daar kom ik er dus niet mee, en de bedrading die kan ikk losknippen
 

Illuminat0r

KnuffelBelg
jacques zei:
... en de bedrading die kan ikk losknippen
7(8)7
Je kan ook gewoon de stekker(tjes) losdoen?
Als je al aan de moer kan, kan je zeker aan de stekkers, want die ben je dan reeds gepasseerd... :S
 
Bovenaan