Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

anti- krakende deurrubber tape van 3M

Hoi Mensen,

Ik heb in mijn Omega heel veel last van krakende deur-rubbers,
als ik over een klinkerweg hobbel, dan kraakt het aan alle kanten!
Ik kan er echt niet meer tegen.......

Dit is gekomen nadat ik de binnenkanten van de deurstijlen heb gepoetst....
(komt dus niet door de verlaging
(heb na het verlagen nog met een niet krakende Omega gereden!)

Heb er al van alles op gesmeerd, of juist alles goed schoon gemaakt.....nix helpt!

Nu ben ik er via google wel achter gekomen dat ik niet de enige ben met dit probleem,
o.a. ook veel Bmw en Ford bestuurders hebben er last van!

Nu schijnt er een speciale doorzichtige tape van 3M in de handel te zijn, welke je in de deurstijlen
moet plakken, en dan zou je overal vanaf moeten zijn...

Maar weet iemand welke tape dat is, of evt. waar te koop, kan er nergens iets over vinden??

Ook Tunap 104 moet erg goed spul zijn, maar ook dit kan ik nergens vinden!


Please help!! (is Engels |:( )


Groeten,

Niels
 
Geweldig Jacco!! Dank je _/-\o_

Ga even wachten of er nog meer reacties komen,
anders ga ik morgen die 3M squeak reduction tape bestellen!

(wou hem eigenlijk nu al bestellen maar ga nog even geduld oefenen ;) )

In ieder geval erg bedankt voor het zoeken, ben jij duidelijk beter in dan ik)


Groeten,

Niels
 

B-Buster

Medewerker
Administrator
Graag gedaan natuurlijk. Als ik lees dat je het niet kan vinden is dat een leuke uitdaging. ;)

Ik ben benieuwd, ook naar eventuele aanvullingen.
 

yoyo

The UK brothers
Dat ga je nu krijgen he O-) , ......na al dat gepoets :X .....hellup!!!niet slaan!!! :N :N :h -O-
 
A

Anonymous

Gast
Hoi Niels,

Ik heb hier 3M Scotch Removable Magic Tape liggen, die ook nog eens transparant/doorzichtig is. Het is een rolletje van 19mm x 65,8 meter.
Als je denkt dat het wat is hoor ik het wel. It's for free :Y tape is toch onzichtbaar :+

Zojuist even het rolletje opgezocht, dit is wat het etiket/doosje zegt:
Removable Magic Tape 811 (Onzichtbare Verwijderbare Tape) zie linkje hieronder

<a class="postlink" href="http://products3.3m.com/catalog/au/en005/office/office/node_GSKNQW91P6gs/root_D58K9TX3VWgv/vroot_G3SJG25V2Hge/bgel_BR4DL3PBR2bl/gvel_9M1KQM3R9Pgl/theme_au_office_3_0/command_AbcPageHandler/output_html" onclick="window.open(this.href);return false;">http://products3.3m.com/catalog/au/en00 ... utput_html</a>
 
Dat klinkt allemaal erg interessant. Zelf heb ik aan de rechter zijde last van die geluiden. Ik ben benieuwd of dit de oplossing is :)
 
Hé René!

Super bedankt voor het aanbod!! Maar dat is helaas niet de tape die ik zoek,
ook omdat deze weer makkelijk te verwijderen is! (dat moet eigenlijk juist weer niet)

Ik ga die 3M squeek Reduction tape die Jacco aangeeft maar eens bestellen, en proberen.....

Groetjes,

Niels
 
Mja de laatste keer dat ik alleen jouw Omega mee had heb ik niks gehoord ! maar de keer(en) daarvoor dat we samen weg geweest zijn wel, en het is gewoon kei irritant ! het hoort bij geen auto.. maar zéker bij zo'n auto niet !

Opel heeft een soort gelijk tape af fabriek al op de achterschermen geplakt waar het deur rubber op valt..

Hoop dat je snel die tape binnen hebt Niels ! zodat je dit kan aanpakken, want ik weet hoe mega jij je er aan irriteert!




Groetjes,
Sjors
 
Dank jullie!

Het gaat hoe dan ook goed komen!
Ik ga dit zeker niet zomaar opgeven.....

Bedankt iig. voor de (mentale) steun!


Groetjes,

Niels
 

Illuminat0r

KnuffelBelg
Sjors-V6 zei:
Opel heeft een soort gelijk tape af fabriek al op de achterschermen geplakt waar het deur rubber op valt..

Groetjes,
Sjors
Is dat ook niet tegen doorschuren van lak met gevolg dan roest?
 
Vandaag binnen gekomen!

Dus ik heb zaterdag in ieder geval weer wat te doen!

Ga er lekker de tijd voor nemen, eerst goed ontvetten enz.

so34vd.jpg



Groetjes,

Niels
 
Bovenaan