Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Anti roest

yoyo

The UK brothers
Hoi beste omega drivers.

Het is bekend dat er bepaalde zwakke punten zijn vwb de roestduivel. :(

Goed wassen scheelt uiteraard veel maar ik zit er aan te denken om mijn
bolide toch een anti roest behandeling te laten geven. :Y

Niet zomaar een zwart laagje (want dat is eigenlijk alleen maar voor het
gezicht) maar een echte goeie behandeling.

De kosten voor dit geheel waarbij alles losgehaald wordt en gereinigt alvorens
er in meerdere lagen gewerkt wordt (en ik mijn Omega een week kwijt ben)
zijn €450,00 :?

http://www.classicpassion.nl/caprotech.php

Heeft er iemand ervaring met deze produkten?

gr,
Aart
 
Ik heb hier eigenlijk nooit zo bij stilgestaan maar misschien is het wel een heel goed idee :Y . Of hebben onze Omega's al vanaf de fabriek een adequate antiroest behandeling gehad (die van mij roest nog steeds niet terwijl hij al 10 jaar oud is ;) ).

Ik heb totaal geen ervaring met dit soort zaken maar volgens mij is de grondigheid waarmee de behandeling wordt uitgevoerd van veel grotere invloed op het uiteindelijke resultaat dan de gebruikte producten. Indien dat inderdaad het geval is dan lijkt het mij zinvol goed te zoeken naar ervaringen van anderen (ook eventueel bij andere soortgelijke bedrijven). Ik zal zelf ook eens gaan zoeken.

Ik ben benieuwd hoe dit draadje zich verder ontwikkelt.

Groet,

Walter
 

Vega

Medewerker
Administrator
Bij de garage waar ik kom, waar ze allemaal alle ouwe meuk opknappen tot beter dan nieuw, en dan praat ik over auto's gemiddeld zo'n 50 jaar oud zijn en die eigenlijk niet meer kunnen roesten omdat er geen metaal meer aanzit of door de roest en het beetje verf bij elkaar gehouden worden.

Uiteindelijk krijgen veel van deze gerestaureerde auto's ook zo'n behandeling.
Een vriend van me heeft zijn Rolls Royce Silver Schadow uit 1967 daar laten restaureren en spuiten en deze auto heeft ook zo'n RX behandeling gehad.
Ziet er prima uit en roest nooit meer en 10 jaar garantie.

Ik zal eens vragen wat het kost om een Omega te laten doen en hoe ze het doen.
 
Bovenaan