Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

APK en grote beurt

Vandaag was het zover, de Omega moest voor de APK.
Altijd krijg ik een belletje om de dingen die moeten gebeuren door te nemen. Zo ook deze keer.
Alleen was het nogal een waslijst.
-distributieriem (om de 4 jaar,laatste x in 2008 volgens het boekje)
-geleiderol multieriem
-3 weg klep/kachelklep
-1 band (vorig jaar 3)
-eindjes van stabilisatostang (waarschijnlijk nog garantie van vorig jaar)
-bougies
-APK en grote beurt
En ik ben misschien nog wat dingen vergeten. Maar schade op de bankrekening is morgen als hij klaar is €2100!!!!! &)€&@"!?@"
Tja, ik heb maar gezegd dat ze het maar moeten doen maar volgend jaar ga ik toch maar een afspraak bij Ralph maken denk ik.
Morgen verder.

Groetjes Paul.
 

Joep

Verbannen
Als ik dat zo lees dan had ik het deze keer al bij Ralph laten doen.

Wel gaaf om te horen dat de Omega er straks weer jaren tegenaan kan! :)
 
A

Anonymous

Gast
Hoi Paul,

bij de VOD hanteren ze bij bouwjaar ouder dan 10 jaar, 20 % korting op arbeid en onderdelen. let even op je rekening, en anders even terug gaan als de Omega inderdaad bij de VOD is geweest uiteraard.

<a class="postlink" href="http://www.opel.nl/News/actions/Opel_10plus_Service.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.opel.nl/News/actions/Opel_10 ... rvice.aspx</a>

Verschil delen we? _O- _O-
 
Ralph zei:
jij ook goedemorgen!
Mogge! ;)

@René Bedankt voor de tip, zal ik zeker ff op letten. Is ook wel extreem wat er allemaal gedaan moet worden.

@Joep, laten we het hopen...

Was trouwens de remblokken voor + voelertjes nog vergeten, ook niet goedkoop.
 

Vega

Medewerker
Administrator
Zo dat is fors, je had ook het hoog nodig uit kunnen laten uitvoeren.
 
Ralph zei:
wil toch eens een rekening ter inzage zien.

Ik zal hem inscannen als hij (hopelijk) morgen klaar is, dan post ik die hier wel even.

-- 30 mei 2012 21:10 --

Vega zei:
Zo dat is fors, je had ook het hoog nodig uit kunnen laten uitvoeren.

Ja klopt, maar dan was die band afgevallen. Geleiderol van de multiriem moest wel gedaan worden, maar de distriebutie misschien niet. Maar als die het volgende week begeeft was ik weer verder van huis.
Remmen hadden later gekunt want die zijn "dun". Driewegklep was inmiddels ook wel nodig.
En €100 per uur tikt ook aardig aan natuurlijk.
 
jacques zei:
ik lees het toch goed of moet ik een bril 2100,00 euri
Ja dat lees je goed, was het maar €21,00 zou lekker zijn. Vakantiegeld is gelijk alweer op |:( .

Ik heb eergisteren trouwens ook al nieuwe matten besteld bij automatten4you.nl , daarover later meer.<br /><br />-- 30 mei 2012 21:32 --<br /><br />
tarzanen zei:
Verschil delen we? _O- _O-

_O- Had ik net overheen gelezen _O- , stort wel iets voor het forum.
 
A

Anonymous

Gast
tarzanen zei:
Verschil delen we? _O- _O-

_O- Had ik net overheen gelezen _O- , stort wel iets voor het forum.[/quote]


Uiteraard naar het forum, ik had het niet zelf willen hebben _O-
 

Joep

Verbannen
Die driewegklep had je toch na de Delft meeting al laten vervangen? Ralph had toen jouw Omega afgeperst en daaruit kwam de driewegklep die lekte. Of heb je er toen niks aan laten doen?
 
Klopt, ik heb tot die tijd elke keer koelvloeistof bijgevuld, maar werd de laatste tijd natuurlijk steeds meer.
 
dan heb jij wel gespeeld met vuur hij zou maar springen met 130 :? op de snelweg moet er eerlijk gezegt niet aan denken |:(
 
Ja dan moet je stoppen....

-- 01 jun 2012 07:24 --

Mogge,

Net de auto gehaald bij de VOD. Heb niks betaald! Dit komt later namelijk ;) .
Vertelde over de 20% korting die Opel Nederland hanteert, moesten ze het even bekijken wat eronder viel. Dus die rekening zal ik hier later plaatsen.
De Omega rijdt trouwens wel weer als een zonnetje.
Wordt vervolgd.

-- 03 jun 2012 15:53 --

Gisteren de goede rekening binnen gekregen, nog €1721,25 dus wel die 20% korting gekregen.
Nogmaals bedankt voor de tip René!! :s _/-\o_


Gr. Paul<br /><br />-- 05 jun 2012 20:36 --<br /><br />Ik had de rekening nog beloofd te posten dus bij deze:
IMG_0373.jpg

IMG_0372.jpg

Groetjes, Paul.
 
En dan zit je in Ridderkerk...
Was dan even naar één van onze sponsoren, Eef & Huub gereden... had je ook nog eens korting op onderdelen ontvangen.
En ik weet zeker dat Ralph nog eens onder díe prijs had gezeten...
Het is jouw portemonnaie , Paul... maar ik wist het wel :Y
 
Je hebt gelijk Ruud, maar ik heb zelf niet zo'n beste ervaring met Eef en Huub hier op Zuid. En van Kwawegen zit op loopafstand van mijn huis. Maar volgende keer zal ik met Ralph afspreken, is een stukje rijden maar dan weet ik zeker dat het goed gedaan wordt voor minder €.
Die afspraak wordt binnenkort gemaakt en dan wordt er ook naar de automaat gekeken.

Gr. Paul
 
Bovenaan