Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

aut. bak updaten

wie kan me vertellen hoe lang het duurt om de aut bak te updaten, ik moet het nog laten doen en hier bij de opel service hadden ze het erover dat het zo maar een uur kon duren voordat de nieuwe software erin zat
 

renepaul

Donateur 2024
Heb het ook laten doen door een VOD, en toen wisten ze niet wat ze er voor moesten rekenen.
Heb het toen laten doen met een APK, en op de rekening stond €5.00 ;)
 
jacques zei:
wie kan me vertellen hoe lang het duurt om de aut bak te updaten, ik moet het nog laten doen en hier bij de opel service hadden ze het erover dat het zo maar een uur kon duren voordat de nieuwe software erin zat

wat is het voordeel van je bak updaten Jacques ??
 
fransels zei:
jacques zei:
wie kan me vertellen hoe lang het duurt om de aut bak te updaten, ik moet het nog laten doen en hier bij de opel service hadden ze het erover dat het zo maar een uur kon duren voordat de nieuwe software erin zat

wat is het voordeel van je bak updaten Jacques ??
zoals barry ook al zegt soepeler schakelen, het bonken heb ik niet, maar ik weet dat er hier het hebben laten doen en ze zijn er allemaal tevreden over en er is gewoon een nieuwe versie voor dus waarom niet doen als het het comfort ten goede komt
 
klink goed, maar kan dat alleen bij de VOD of iedereen met een OBD en een laptop, ( bv dokter Ralph ) ? grt
 
Bovenaan