Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Autoschade Buntsma BV in Alphen aan den Rijn

Ik heb de Omega nu enkele keren bij Autoschade Buntsma BV in Alphen aan den Rijn laten repareren. Ik ben zeer tevreden over het resultaat en ook de prijs is mijns inziens zeer redelijk.

Dit is wel erg kort daarom hieronder wat meer informatie:
De reparatie van een deuk in het linkervoorscherm - die erin zat toen ik de wagen van mijn vader overnam - was mijn eerste positieve ervaring met dit schadeherstelbedrijf. Een bedrijf waar je correct wordt behandeld en waar over de prijs ook kan worden onderhandeld. Ik heb met hen ook een wat minder goede ervaring gehad maar dat werd door Buntsma naderhand keurig opgelost. Dat was die keer dat ikzelf vorig voorjaar bij het wetsanden dwars door de lak van het rechter achterscherm ging :( met als gevolg dat het bovenste deel van dit scherm moest worden gespoten. Ik weet niet wat het was maar op dit hele voorval rustte geen zegen want toen ik de auto ophaalde bleek het lak-defect weer heel netjes gerepareerd maar waren door hen de velgen met één of andere agressieve velgenreiniger gereinigd waardoor ze er helemaal dof uitzagen (en daarnaast bleek de blanke laklaag van de rechter achtervelg ook nog beschadigd). Ik niet blij natuurlijk maar Buntsma heeft deze misstap zeer snel en zonder gezeur hersteld. Ikzelf heb toen wel de velgen opnieuw gepolijst (want ik had het even helemaal met hen gehad) maar de betreffende velg werd zeer snel opnieuw - en zeer netjes - door hen gespoten. Het volgende item was de Irmscher grill. Met de voorgaande ervaring in mijn en hun achterhoofd boden ze aan dit onderdeel tegen een gereduceerd tarief te spuiten. Een paar dagen later kon ik de grill weer ophalen en er was helemaal niets op aan te merken; keurig gedaan!

Ik heb met Buntsma ook nog contact gehad over het in de kleur zetten van de remklauwen. Spuiten raden zij mij af (terwijl ze hier wel aan hadden kunnen verdienen) en op basis van hun advies kwam ik bij een goede poedercoater terecht.

Ik ben dus erg tevreden over Autoschade Buntsma BV. Een professioneel bedrijf waar je zeer correct wordt behandeld en dat moeite doet hun klanten te behouden.

Het zou inderdaad leuk zijn om vóór en na foto’s te kunnen laten zien. Goede vóór foto’s van de tot nu toe uitvoerde reparaties heb ik helaas niet. Bij komende reparaties – want die zijn er wel – zal ik de vóór situatie ook even fotografisch vastleggen.
 
Bovenaan