Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

Autosloop Plunderaars

Hallo,

Misschien een bekend fenomeen?

Wat is dat toch met autoslopen waar je zelf de onderdelen mag verwijderen?

We hebben hier een autosloop in de buurt zitten waar (helaas maar) 3 omega's staan (ook bijna niets geen opties)

Het valt mij op dat ze helaas echt geplundert worden, ik bedoel mensen trekken alles kapot en laten het vervolgens onbruikbaar in de auto liggen. Echt zonde als je het mij vraagt.

Alle auto's met houten inleg stripjes heeft iemand geprobeert ze moedwillig te verwijderen, alle bevestigings punten afgebroken, gelukkig heb ik ze niet nodig. Speaker roosters eveneens in alle omega's die ik vind op de sloop stuk voor stuk scheuren in de roosters door het moedwillig lostrekken, hier zocht ik er wel 2 van voor mijn achter deuren. Kan zo nog wel even doorgaan.

En kijken ze mij raar aan dat ik de laptop meeneem met tis2000 om het netjes eruit te halen :Z


Autoslopen waar alles op voorraad ligt zul je wel flink meer betalen of valt dat wel mee?
 
Is inderdaad erg zonde. Gebeurd steeds vaker. Netjes even een kwartiertje gaan zitten om alles netjes los te halen (en netjes achter te laten) gebeurd steeds minder.

(even offtopic: Waar heb jij Tis 2000 gedownload? Zou erg handig zijn)
 

Vega

Medewerker
Administrator
[mod=Vega]Het is volgens de AV niet toegestaan om gegevens uit te wisselen over te downloaden illegale software.[/mod]
 
<a class="postlink" href="http://www.autoonderdelenzoeker.nl" onclick="window.open(this.href);return false;">www.autoonderdelenzoeker.nl</a>
prijs valt mij tot nu toe mee, maar niet altijd resultaat, zeker als het gaat om interieur. parts meestal wel aanwezig, snel en goed.
 

Illuminat0r

KnuffelBelg
Ik heb in NL op een sloop zelfs al een Omega staan opkrikken om er een dorpel onderuit te halen...
Ik snap het idd ook niet dat ze die dingen gewoon zo laten liggen en stukmaken...
 
Bovenaan