Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

[B1/B2] Zonnescherm

opcxtreme zei:
Variant op een weigerend zonnescherm.
Mijn zonnescherm doet het prima, alleen vouwt deze niet mooi op.
De helft van het scherm ligt dan op de hoedenplank.
Mechanisme gaat wel helemaal omhoog en omlaag.
Iemand een idee/tip?


Wat er wel eens wil gebeuren (en je zou niet de eerste zijn) is dat op één van beide armen zit een kunstof stripje om beschadigingen te voorkomen op het moment dat ze elkaar raken bij het scharen, dit stripje wil nog wel eens los geraken en naar beneden vallen, dit resulteert dan in het probleem dat jij hebt ! kijk er eens naar ;)



Groetss,
Sjors
 
Hoi Sjors,

Heb gekeken en vind nergens dat plasticje.
Maar ik zie het ook niet onderin liggen? Kan het zijn dat ie dan al tussen het opdraaimechanisme zit?
Bij het openen van het zonnescherm blijft links ook wat langer achter bij rechts, maar
ik weet niet of dat normaal is.

gr arjan

Sjors-V6 zei:
opcxtreme zei:
Variant op een weigerend zonnescherm.
Mijn zonnescherm doet het prima, alleen vouwt deze niet mooi op.
De helft van het scherm ligt dan op de hoedenplank.
Mechanisme gaat wel helemaal omhoog en omlaag.
Iemand een idee/tip?


Wat er wel eens wil gebeuren (en je zou niet de eerste zijn) is dat op één van beide armen zit een kunstof stripje om beschadigingen te voorkomen op het moment dat ze elkaar raken bij het scharen, dit stripje wil nog wel eens los geraken en naar beneden vallen, dit resulteert dan in het probleem dat jij hebt ! kijk er eens naar ;)



Groetss,
Sjors
 

yoyo

The UK brothers
Je zou ook eens kunnen proberen de moertjes wat te "lossen" aan de onderzijde en aldoende kijken of het beter wordt.
(kan soms ietsje klemmen dordat het enigszin wringt , en dan krijg je idd de door jou genoemde problemen)


ps: misschien werkt de extra massa.
 
Bovenaan