Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

B1 deurpanelen in een B2

Hallo,

even een vraagje, passen deurpanelen van een omega sedan B1 in een omega sedan B2?

Ik weet dat boxen op een andere plek zitten, en de raambedinning, maar is het voor de rest mogelijk Of is er hier al iemand die dat heeft gedaan?
 

Vega

Medewerker
Administrator
Re: B2 deurpanelen in een B1

Ja maar je moet wel het een en ander aanpassen, deurhendels, tweeters, schakelaars.
 

renepaul

Donateur 2024
Re: B2 deurpanelen in een B1

Jelmer...
Wil je nu B2 in een B1?
Of B1 in een B2?

Of lees ik het niet goed?
 

Andrew

600.000
Re: B2 deurpanelen in een B1

renepaul zei:
Of lees ik het niet goed?

Inderdaad, je leest niet goed (het staat er toch letterlijk wat in wat moet).

Sjors heeft dat kunststukje al eens vertoond, die heeft er zeker weten nog wel foto's van.

Andrew
 
ik heb geen zin aan het werk maar anders zou ik t ook doen een b1 interieur staat stukken mooier dan de b2 ik vindt het b2 interieur zowiezo bagger de knoppen vervellen en bladderen en hb zo maar door beetje deo gemiste kans
 

renepaul

Donateur 2024
Ik zie dat je de koptekst hebt aan gepast.
Volgens mij kan je bij ralph ook wel terecht voor info.
ik sta zelf ook voor dit dilemma.
 
Jaa nou de sloperij waar ik vaste klant ben, heeft 5 omega's B1 sedan gokocht voor onderdelen, en het viel me op dat de lederen deurpanelen van een B1 veel mooier zijn dan in mijn B2, dat is wat te strak met die inbouwkastjes. maar als het al te veel werk is dan doe ik het niet, Het is ook geen must.
 
Bovenaan