Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

B1 interieurs

Hallo allemaal!

Ik zie op het forum heel veel verschillende interieurstijlen langskomen... maar is er ergens een overzicht van welke soorten interieur er allemaal zijn geleverd in de Omega? Ik zie heel af en toe namelijk lederen voorstoelen langskomen waar zo'n uitschuifbaar stuk bij de zitting zit. Dat zie er wel tof uit en zit stukken beter lijkt mij :P
 
Dit zijn sportstoelen, enige nadeel ervan is dat er geen memory op zit. Peter Vega heeft ze zo omgebouwd dat hij het er nu wel op heeft. Zou je heel even in z'n "garage" moeten opzoeken.

Gr. Paul

Edit Sjors-V6 had het eerder :-D
 

tonboy

Verbannen
Heb onlangs de Omega van Colin gekocht voor de onderdelen, waaronder het leren interieur. En dat blijken dus ook die sportstoelen te zijn. Memorystand mis ik niet aangezien ik toch als enige in de auto rij. Maar zitten zitten inderdaad een stuk lekkerder dat de standaard stoelen. En doordat de zijdelijngse steun veel beter is dan in de standaard leren stoelen, ook geen last van schuiven in de stoel. Kortom, een aanrader.
 

Andrew

600.000
In mijn Omega zitten deze sportstoelen ook maar dan de stoffen bekledingsvariant. Ik vertoef menig uurtje op die zetel en het zit echt super goed, inderdaad de extra zijdelingse steun maar ook de extra steun onder je bovenbenen door dat uitschuifbare gedeelte.

Andrew
 

yoyo

The UK brothers
Me too!!!
Ik heb ze destijds zelfs door een ruiling met mijn lederen interieur verkregen!
Deze sportzetels vind ik persoonlijk beter zitten dan de originele lederen standaard uitvoering.
 
Allemaal goede ervaringen ermee dus! Mijn leren voorstoelen zijn namelijk een beetje doorgezit of hoe je het ook noemt... het zit alsnog als een troon natuurlijk vergeleken met de meeste auto's, maar het kan natuurlijk altijd beter :P
 

tonboy

Verbannen
Als het leder nog goed is, waarom dan niet gewoon opvullen ? Er staat wel iets over hier op het forum.
 
IJsblok zei:
Dit zijn sportstoelen, enige nadeel ervan is dat er geen memory op zit. Peter Vega heeft ze zo omgebouwd dat hij het er nu wel op heeft. Zou je heel even in z'n "garage" moeten opzoeken.

Gr. Paul


Vergeet mij niet, had het eerder _O-
 
ook ik had im mijn B2 Sport sportstoelen, wel stof maar dat glijd wat minder, ze zaten inderdaad erg goed en omdat ik er ook als enige in reed was geen geheugen geen probleem.

nu heb ik wel leer maar gewone stoelen en die zitten inderdaad minder, wel weer met geheugen dus ik zit onderweg nog wel is wat uit te proberen wat goed zit en zet het dan gelijk in het geheugen vast .
 
Sjors-V6 zei:
IJsblok zei:
Dit zijn sportstoelen, enige nadeel ervan is dat er geen memory op zit. Peter Vega heeft ze zo omgebouwd dat hij het er nu wel op heeft. Zou je heel even in z'n "garage" moeten opzoeken.

Gr. Paul


Vergeet mij niet, had het eerder _O-
Is gerectificeerd :-)

Gr. Paul
 
Bovenaan