Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

B1 Stoelverwarming

Iemand ervaring mee voor ik de hele boel uitelkaar haal?

De linkerstoel heeft nu alleen verwarming in het zitgedeelte, en als deze even aan is brand je dus je kont. De rechterstoel werkt perfect.
Voor ik alles openhaal, ik had volgend verzonnen: Wat als het vermogen verdeeld moet worden tussen rug en zit, is bij mij dan de boel kapot of mogelijk een los contact tussen rug en zit element? Ik ben niet te beroerd om eea uit te bouwen en te zoeken, maar als iemand ervaring hier mee heeft hoor ik dit graag eerst......

Grtz, AJ
 
Hi,

Weet je zeker dat alleen de zitting van de linker zetel werkt ? dit kan eigenlijk niet.. doordat de zitting en rugleuning in serie met elkaar staan ! als er dus iets door fikt werkt er niks meer.. :s



Groetss,

Sjors
 
Wat kan zijn, is dat de vorige eigenaar misschien ook een reparatie heeft proberen uit te voeren en abusievelijk de aanvoer en retour draad aan elkaar heeft gemaakt i.p.v. doorgelust aan de afgebroken draden in de rugleuning (bij een dubbele draadbreuk dus).
Hierdoor heb je wel weer een gesloten circuit en functioneert alleen de zitting. Impedantie klopt dan echter weer niet waardoor de zitting [acro=InDerDaad]idd[/acro] te warm wordt.

Het is maar een gedachte, hoe het zóu kúnnen zijn... ;)
 
Bovenaan