Wat is er Nieuw?
Opel Omega Portal

Welkom op het Opel Omega Portal. We leren graag onze bezoekers kennen, heb je nog geen account maak deze dan aan en stel je even voor.

[B2] Aanrijding met een grote Possum...

Hallo allemaal,

Ik zit met een klein probleempje: Heb vorige week een aanrijding gehad met een flinke possum (een groot lelijk beest, plaag in Nieuw Zeeland). Dit heeft de hele bumper ontwricht, gelukkig zonder grote schade.. Dit diep in de nacht weer gerepareerd vanwege een lange trip de volgende dag.

Wat ik dus niet gezien heb is dat het binnenscherm van het rechter voorwiel volledig afgebroken was en een paar dagen terug tijdens het rijden ineens dus losliet. Met wat herrie en een flinke stofwolk (gebeurde op een gravelweg) tot stilstand en tot de conclusie dat het binnenscherm niets meer voor stelt.

Aangezien de B2 modellen hier in Nieuw Zeeland nogal zeldzaam zijn is het vrij lastig om aan onderdelen te komen. Dus mijn vraag, zijn de binnenschermen van de B2 gelijk aan die van de B1 Omega? Want daar zijn onderdelen relatief makkelijk van te vinden.

Alvast bedankt.

Groetjes Benjamin
 

Vega

Medewerker
Administrator
Zijn gelijk, je mist alleen een bevestigingspunt aan de onderkant voor de bumper.
 
Hahah, ja Berry levert overal. Heb al een ABS pomp binnen gekregen en heb nog een en ander op mijn verlanglijst staan.

Ik ga eens kijken of hier wat te vinden is, anders Berry eens vriendelijk vragen;-)

Groetjes Benjamin
 
Bovenaan